Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد که با افزایش تولید مسکن، به دنبال آن هستند که قیمت آن را کاهش دهند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد لاهوتی در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از مباحثی که از سوی نمایندگان در این جلسه مطرح شد، آن بود که قیر روستایی هنوز به بسیاری از بخش‌ها داده نشده که توضیح اسلامی آن بود که فقط ۵۳ درصد بودجه تصویب شده در سال ۹۷ در این باره را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین نمایندگان مباحثی را پیرامون حل مشکلات راه‌های روستایی مطرح کردند که توضیح وزیر راه و شهرسازی آن بود که به دنبال آن هستند که این مسئله را به معاونت راهداری این وزارتخانه محول کرده تا این بخش را حل و فصل کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: همچنین مطابق با آمار ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی، ۴۰ درصد واگن‌های ما در صنعت ریل از رده خارج شده است و به دنبال تأمین آن، با استفاده از تبصره ۱۸ بودجه هستند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مباحثی پیرامون تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی مطرح شد، افزود: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های نیمه‌تمامی که بیش از ۸۰ درصد کارشان پیش رفته است، در اولویت تکمیل قرار دارند.

لاهوتی با بیان اینکه همچنین در این جلسه نمایندگان پیرامون افزایش قیمت مسکن گلایه‌های زیادی داشتند، گفت: وزیر راه و شهرسازی در توضیح علت این مسئله بیان کرد که قیمت همه کالا‌ها افزایش یافته است و قیمت مسکن هم تابع این شرایط است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با تأکید بر اینکه ما این استدلال وزیر راه و شهرسازی را نمی‌پذیریم و باید این وزارتخانه مشکلات مسکن را حل و فصل کند، خاطرنشان کرد: اسلامی تأکید کرد که اگر ما تولید مسکن را افزایش دهیم، قیمت آن کاهش می‌یابد و به دنبال آن هستند که طی سال جاری ۴۰۰ هزار واحد مسکن در سایر نقاط شهری و ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های جدید تولید کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهرداد لاهوتی مجلس شورای اسلامی فراکسیون مستقلین وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا