Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@16:33:55 GMT

کشف انبار خرما در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۴۰۷

کشف انبار خرما در نهاوند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره صنعت و معدن و تجارت نهاوند ، بیژن ترابیان بیان کرد: این محموله که دارای گردش ۸۸ تن خرمای مضافتی وارداتی بوده است بصورت بسته بندی و شرایط مناسبی برای نگهداری داشته است.

ترابیان افزود: کالای یادشده که از سبد غذایی ماه رمضان محسوب می‌شود افزایش قیمت غیر متعارف را در این فصل تجربه کرده است که تلاش‌های مؤثری برای عرضه زیر قیمت این کالا صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق اظهارات مالکین این ماده غذایی قصد فروش به کشور همسایه وجود داشته است و با دستور قاضی شعبه اول تعزیرات حکومتی این کالا با قیمت مناسب در بین اقشار نیازمند توزیع و در تأمین سبد کالای خانوار در ماه رمضان مؤثر خواهد بود.

رئیس صنعت شهرستان نهاوند گفت: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از محل انبارها شایسته است مالکان و موجران مکان‌های با قابلیت انبار کردن کالا مراتب را با کارشناس سامانه جامع انبارها در اداره صمت هماهنگ نمایند تا از حیث مکان و بارنامه مشکلی متوجه آنها نباشد.

ترابیان افزود: با دستورالعمل‌های جدید وزارت، مکان‌های انبار با موجودی کالاهای مشمل در قانون موظفند در سامانه جامع انبارها ثبت و موجودی آنها ماهیانه بصورت مکتوب اعلام شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشف انبار خرما نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد