Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@14:21:55 GMT

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۴۴۹

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از وزارت علوم، در حکم مجتبی شریعتی نیاسر خطاب به مهدی سیف‌برقی آمده است: همانگونه که مستحضر هستید در بهار هر سال و در دهه سرآمدی آموزش؛ همایش ملی آموزش در سطح ملی، برگزار می‌گردد. لذا با عنایت به برگزاری باشکوه همایش مذکور در چهار سال اخیر در تعدادی از دانشگاه‌های مطرح کشور (تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی و صنعتی شریف)، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش، منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای این حکم آمده است: امید است با تلاش مستمر و بهره‌گیری از تجارب صاحب‌نظران و استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌های متولی امر آموزش؛ خاصه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز آموزش و پرورش که تفاهم‌نامه مشترکی را برای پاسداشت دهه مزبور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد کرده‌اند، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش پنجم در اردیبهشت ۱۳۹۹ در دانشگاه الزهرا (س) باشیم.

انتهای پیام/

321 / 31 وزارت علوم آموزش عالی دانشگاه الزهرا شریعتی نیاسر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم آموزش عالی دانشگاه الزهرا شریعتی نیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) امروز با حضور حجت الاسلام سید رضا عاملی دبیر پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا، عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و خانم خوارزمی دبیر بخش بین المللی کنگره در محل کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

سید رضا عاملی در این نشست با تاکید بر اینکه این کنگره ۴۰ سال قدمت دارد گفت: از سال ۶۲ تا سال ۷۲ مجموعاً ۴ کنگره برگزار شد که رهبر معظم انقلاب سخنران آن بودند و کتاب انسان ۲۵۰ ساله انعکاس سخنان ایشان در این جلسات است. بعد از یک توقف سی ساله در سال ۱۴۰۱ تولیت آستان قدس رضوی تصمیم گرفت تا این کنگره به عنوان پرچم هویتی و سرمایه اجتماعی آستان دوباره برگزار شود.

وی افزود: در این زمینه تا کنون ۵۰ پیش‌نشست برگزار شده است که ۱۷ نشست در خارج از کشور از جمله در آمریکای لاتین، پاکستان، عراق، ترکیه و همچنین در اروپا با محوریت انگلستان و ۳۳ نشست در داخل کشور بوده است.

عاملی در ادامه گفت: این پیش‌نشست‌ها امتدادی در میان شیعه‌شناسان، ایران‌شناسان و علاقمندان به مطالعه فرهنگ اهل بیت در حوزه‌هایی مانند معارف دینی مردم شناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی و… با رویکردهای مختلف داشته است.

دبیر پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) تاکید کرد: موضوع این کنگره دیدگاه‌ها و رویکردهای تمدنی حضرت رضا به مسائل مختلف با رویکرد عدالت برای همه و ظلم برای هیچکس است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6099386

دیگر خبرها

  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان