Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امید گفت: مسابقه انتخابیه اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

سرهنگ «شهرام امید» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد مسابقات ورزشی ارتش های جهان گفت: برای مسابقات ورزشی ارتش ها جهان جلساتی در نیروی انتظامی برگزار شد و اردوی آمادگی رشته های چتر بازی، دو میدانی، کشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی کل ارتش افزود: مسابقات ورزشی ارتش های جهان سیزم در 14 رشته برگزار می شود که میزبانی اردوهای 5 رشته بر عهده ارتش است این رشته ها عبارتند از چتر بازی، قریق نجات، دوچرخه سواری، والیبال و تیرو کمان.

 

سرهنگ امید اظهار کرد: برای مسابقات شنا و نجات قریق در مجموعه 28 نفر در اردوی آمادگی حضور دارند.

 

وی گفت: اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی سیزم (ارتش های جهان) از اواسط اردیبهشت ماه شروع شد و تا 22 خرداد ادامه دارد و در پایان نفرات برتر به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شوند.

 

مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی کل ارتش خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مسابقه انتخابیه اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) بعد از ماه رمضان است و نتایج این مسابقات در آینده اعلام می شود.

 

سرهنگ امید اظهار کرد: مسابقات ورزشی ارتش های جهان هر 4 سال یک بار در 29 رشته ورزشی برگزار می شود که جمهوری اسلامی ایران با توجه به کاربردی بودن رشته های ورزشی در 14 رشته حضور دارد که عبارتند از دو میدانی، دو مارتن، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، جودو، سه گانه، پنج گانه نظامی، والیبال، شنا، غریق نجات، تیر اندازی و تیر و کمان است.

 

وی یادآور شد: در دوره قبل مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) تیم ایران رتبه 15 را کسب کرد که امیدواریم در این دوره از مسابقات رتبه بالاتری را کسب کنیم.    

 

گفتنی است مسابقات ورزشی ارتش های جهان سیزم امسال به میزبانی کشور چین در مهرماه برگزار می شود./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مسجد خراسان جنوبي آیت الله مصباح یزدی ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم آخرت سعادت دنیا و آخرت مسابقات سیزم ورزشی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند