Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:52:55 GMT

«ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران»چاپ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۴۷۹

«ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران»چاپ شد

«ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران» اثر «مسعود عبدالحسین پورفرد»به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این کتاب، ثبـات سیاسـی در وضـعیت موجود جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفته است که نشانه‌ها حاکی از ثباتی است که وقوع آن مستلزم فراهم ‌آمدن شرایـط  هشـت‌گانه (باورها و ارزش‌هـا، فـرهنگ تعامـلی، فقـر ستیـزی و محرومیت زدایی، رشد و رفاه اقتصادی، کارآمدی نـظام، مشارکت، رهبـری، مشـروعیت و عـدم مداخله قدرت خارجی) در فرآینـد تغییرات سیاسی و اجتماعی است و بالعکـس، بـی‌ثباتـی سیاسـی در جمهـوری اسلامی ایران پدیده‌ای ساده‌ای خواهد بود که با از بین رفتن یکی از این شرایط، ممکن است ظهـور و بـروز ‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران»  اثر«مسعود عبدالحسین پورفرد»به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی  منتشر شد.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مسجد خراسان جنوبي آیت الله مصباح یزدی ماه مبارک رمضان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان قرآن قرآن کریم ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری: برای نشان دادن بغض خود از مسئولان کشور، به تعفن شاهنشاهی پناه آورده
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه