Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو گفت: رقابت‌های جهانی بزرگسالان امسال در چین برگزار می‌شود و برای قهرمانی جهان باید به خانه اژدها برویم.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تاریخ برپایی اردوی تیم ملی ووشو اظهار داشت: اواسط تیرماه سال جاری اردوی تیم ملی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی آغاز می‌شود و امسال مسابقات به میزبانی چین بوده و برای قهرمانی جهان باید به خانه اژد‌ها برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی ساندا در پاسخ به این سوال که وضعیت آسیب‌دیدگی محسن سیفی به چه صورتی است، گفت: شرایط محسن به گونه‌ای است که تمرینات خود را شروع کرده و در حال حاضر در کشور چین مراحل آماده‌سازی را طی می‌کند و بعید می‌دانم مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی داشته باشد.
مدیر سازمان تیم‌های ملی با اشاره به اینتکه بیش از ۱۰۰ سانداکار برای حضور در اردوی تیم جوانان در رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: سانداکارانی که قهرمان کشور شدند (هنوز سن آنها به رده جوانان می‌خورد)، کسانی که در رقابت‌های جهانی برزیل مدال گرفتند به همراه قهرمانان نوجوانان کشور و نفرات برتر المپیاد استعدادیابی در این انتخابی شرکت می‌کنند و در نهایت در هر وزن ۲ نفر در اردوی تیم جوانان باقی می‌مانند.
وی در واکنش به این سوال که تیم ووشوی جوانان چه رقابت‌هایی در پیش دارد، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیای برونئی در اواخر مردادماه پیش روی تیم جوانان است که امیدوارم ملی‌پوشان ووشو در این میدان بزرگ نتایج قابل قبولی کسب کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور

نجم الدین شریعتی مجری کارشناس رسانه ملی درباره رویداد ملی جوانی جمعیت با اشاره به اهمیت بحث فرزندآوری بنا به مصلحت‌های جمعیت شناختی کشور گفت: ما این روزها بیش از هر چیزی نیاز به فراهم آوری زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور داریم تا جوانان هم با احساس بهتر و امنیت خاطر بیشتری به بحث ازدواج و فرزندآوری توجه کنند.

وی با اشاره به مناسب بودن چنین طرح‌هایی در عرصه تشویق جوانان گفت: در کنار همه مسائل اقتصادی ما نیاز داریم که ابعاد فرهنگی و دیدگاه‌های مردم نسبت به فرزندآوری مثبت باشد.

البته من خیلی قائل به این نیستم که بگویم تهاجم فرهنگی و نگاه‌های ضدفرهنگی عامل کم شدن فرزندآوری در کشور شده، اما بی تاثیر هم نیست. شریعتی با تأکید بر اهمیت تبلیغات مثبت و ایجاد شعارهای مناسب در عرصه فرزندآوری گفت: جوانان ما علاقه‌مند ازدواج و سپس فرزندآوری هستند در صورتی که امنیت خاطر داشته باشند، این امنیت خاطر از بالا به پایین به جامعه تزریق می‌شود بنابراین نیاز به سیاست‌های صحیح در عرصه فرزندآوری داریم. وی در پایان یادآوری کرد که کارشناسان زیادی در این عرصه می‌توانند نظر دهند و شرایط جامعه را بررسی کنند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: آنا

دیگر خبرها

  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا