Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران به پیشنهاد کمیسیون نامگذاری این شورا، خیابان "شاهد" در ضلع جنوبی بلوار کشاورز حد فاصل خیابان وصال شیرازی و خیابان قدس، به نام" محمد علی اسلامی ندوشن" تغییر کرد.

از دیگر مصوبات شورای شهر تهران مبنی بر تغییر نام معابر با پیشنهاد کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، کوچه "بهار" حدفاصل خیابان شهید صادقی تا خیابان شهید تقی رفعت در منطقه  ۱تهران (نیاوران) بود که به نام "شهید محمدرضا دارایی" تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین "بن بست آسیا یکم" حد فاصل بزرگراه شهید باکری تا خیابان نیلوفر در شهرزیبا (منطقه ۵تهران)، به نام" شهید فرامرز جندقی" تغییر کرد.

در منطقه ۵ تهران اتوبان شهید باکری، خیابان "بی نام" حد فاصل خیابان ارم تا انتهای گذر نیز، به نام "گلشاد" تغییر کرد.

همچنین کوچه" بن بست مهربان" در محدوده خیابان امین الملک در منطقه ۱۵ تهران، حدفاصل کوچه شهید اکبر کشاورز تا انتهای گذر، به "شهید حمید محمودی" تغییر نام داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است، شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

او افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوری که در خیابان طالقانی، نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

او با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 846640 منبع: ایسنا برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد