Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت هشت روز از بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم، چند اثر سوره مهر با موضوع زنان همچون «زن‌آقا» نوشته زهرا کاردانی، «خاطرات سفیر» نیلوفر شادمهری، «دختر شینا» و «ساجی» نوشته بهناز ضرابی زاده و کتاب «فرنگیس» مهناز فتاحی با استقبال مواجه شدند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، همچنین استقبال از «ساختار نمایشی قصه‌های قرآن» تالیف حسین فرخی، «درون‌ مایه‌‌ها و دست‌مایه‌‌های نمایشی در قرآن» تالیف مظفر سالاری ، «نگهبان غار» ترجمه مجتبی رحماندوست، «اکنون» سروده فاضل نظری، «آن بیست و سه نفر» خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده، «آبنبات هل دار» و «آبنبات دارچینی» دو رمان طنز مهرداد صدقی، «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش لفظ نوشته حمید حسام و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خوب بوده است و این آثار نیز جز پرفروش‌ترین کتاب‌های در این هشت روز نمایشگاه هستند.

گفتنی است انتشارات سوره مهر با بیش از 300 عنوان کتاب از جمله «ساختار نمایشی قصه‌های قرآن» تالیف حسین فرخی،«درون‌ مایه‌‌ها و دست‌مایه‌‌های نمایشی در قرآن» تالیف مظفر سالاری، «جلوه‌های دراماتیک قران کریم» تالیف سعید شاپوری، «هنر اسلامی» نوشته عفیف البهنسی با ترجمه محمود پورآقاسی، «سیره و سخن پیشوایان» نوشته محمدعلی کوشا، «موسیقی رمضان» هوشنگ جاوید، «سبک شناسی هنر انقلاب اسلامی» تالیف محمدرضا وحیدزاده، «کوچه آسمان» هفتاد نجوا از مفاتیح الجنان به کوشش سیدابوالقاسم حسینی ژرفا، «طنابی از آتش» داستان سوره لهب و «تشنه دیدار» نوشته محمدرضا سرشار، «نگهبان غار» با رویکرد قصه‌های قرآنی نوشته احمد بهجت، نویسنده مصریبا ترجمه مجتبی رحماندوست، «آینه‌های تو در تو» اسرار داستانی و نمایش قرآنی نوشته معصومه سادات ترابیان، مجموعه «یک آیه یک نمایش» شامل (میزان) شهید سیدحسن حسینی، (آن‌ها زنده‌اند) مجید ملامحمدی، (کارستان) محمدرضا آزاد، (کلیددارِ کعبه) و (به خاطر‌ مروارید) به قلم سیدحسین فدایی‌حسین و ... در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢1 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 3 خرداد ادامه دارد.

گفتنی است غرفه انتشارات سوره مهر در ستون 24 شبستان اصلی مصلی تهران همه روزه از ساعت 17 الی 23:30 پذیرایی علاقه‌مندان به آثار قرآنی است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خراسان جنوبي سوره مهر اردبیل قرآن کریم قرآن خبرگزاری شبستان روزنامه خوزستان ماه مبارک رمضان زن آقا خاطرات سفیر دختر شینا سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بوابة الاهرام، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این طرح دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، از طریق تارنمای اینترنتی مقرأة الحرمین به نشانی maqraa.gph.gov.sa یا از طریق نرم افزار‌های (اپلیکیشن)‌های طراحی شده اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو