Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسعود مختاری، شهردار قدس با اشاره به لزوم تعریض معابر شهری اظهار داشت: در ادامه آزادسازی معابر شهری برای تسهیل عبور و مرور، توافقات ملک ورودی خیابان چمن، ۲ ملک خیابان جمهوری و ۱۷۰ سانتی متر از املاک میدان آزادی صورت گرفت و عملیات آزادسازی انجام شد که در سال ۱۳۹۷، ۷۳۰۰ متر تعریض و آزادسازی معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۸ نیز روند آزادسازی و تعریض معابر شهرقدس با همت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و طبق توافقات صورت گرفته املاکی در خیابان‌های هجرت، طالقانی و محله سرخحصار آزادسازی خواهند شد.

شهردار قدس بیان کرد: شهرقدس به دلیل دارابودن معابر کوچک و کم‌عرض از ظرفیت و گنجایش محدودی برای عبور و مرور وسایل نقلیه برخوردار است و علاوه بر حجم خروجی ترافیک، یک حجمی نیز وارد می‌شود که این معابر پاسخگوی حجم وسایل نقلیه نیست.

مختاری گفت: بلوار ۴۵ متری انقلاب به دلیل تمرکز ادارات مهم و خدمت‌رسان، تقاضای بالایی برای سفرهای درون شهری را دارد و به همین دلیل نیز در بعضی ساعات روز از حجم ترافیک بالایی برخوردار است و به دنباله این موضوع مطالعات مهندسی ترافیک در این بلوار انجام شد.

شهردار قدس در پایان بیان داشت: در سطح شهر ۹ چهارراه وجود دارد که دارای چراغ راهنمایی و رانندگی است و به دلیل کمبود نیرو امکان کنترل صد درصدی آن وجود ندارد و برای حل این مشکل، طراحی دوربین‌های هوشمند کنترل در معابر و تقاطع‌ها پیش بینی شد که مطالعات آن انجام شد و شورای شهر نیز طرح آن را مصوب کرد و  عملیات اجرایی آن بعد از برگزاری مناقصه پروژه، آغاز و در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک راهنمایی و رانندگی شورای شهر مناقصه وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد