Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@13:11:14 GMT

اعزام ۷۰۰نفر از خواهران بسجی به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۵۱۱

وی ادامه داد: اولویت های اول این طرح تامین نیازهای مادی و معنوی زنان و کودکان بوده که الحمد الله با حضور حد اکثری مدیران مدارس علمیه خواهران و طلاب و مبلغان بسیجی در این طرح، باعث همدلی و همدردی برای مردم سیل زده استانمان بوده با این امید که گوشه ای از مشکلاتشون با این حضور انشا الله حل شود .

کعب عمیر افزود: اقدامات مهمی که صورت گرفته :
تشکیل کمیته رصد مناطق و رصد مشکلات اونجا
تشکیل کمیته امداد رسانی مادی و معنوی و بررسی نیازها با حضور در مناطق
تشکیل کمیته ساماندهی کمکهای مردمی و جلسات قرانی خانمها
تشکیل کمیته اعزام طلاب به مناطق
تشکیل کمیته ارسال اقلام مورد نیاز
تشکیل کمیته خیاطان برای تهیه البسه مورد نیاز
تشکیل کمیته اشپزان و پخت غذا
تشکیل کمیته مشاوران جهت مشاوره و کار تربیتی با کودک
تشکیل کمیته پزشک زنان و اعزام

وی افزود: پسا سیل ودر ماه مبارک رمضان این امداد رسانی ادامه دارد و علاوه بر اون در این ماه ما ارسال بسته ماه رمضان رو داریم که شامل مرغ و برنج و روغن و ماکارونی و حبوبات و رب گوجه است ،از دیگر اقدامات مهم طلاب علاوه بر امداد رسانی ، برگزاری مشاور ه دینی و تربیتی و برگزاری مهد کودکهای قرانی است

طلبه بسیجی خواهر کعب عمیر مسئول امور خواهران بسیج طلاب سپاه حضرت ولیعصر( عج) خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ها و مناسبتها هم از جمله فعالیت خواهران بوده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج طلاب خواهران هم خادم و همراه همه اساتید و طلاب بسیجی بوده و هست .انشا الله تمام این اقدامات بحول و قویه الهی تا پایان مشکلات مردم عزیزمون ادامه داره و خداوند رو شاکریم که توفیق خدمت رسانی داشتیم و انشا الله هم در اینده خواهیم داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود