Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه اسامی کسانی که کالا صادر کرده و ارز آن را وارد کشور نکرده اند موجود است، تصریح کرد: گمرک و بانک مرکزی اسامی این افراد را دارند و بانک مرکزی اسامی افرادی که به عدم بازگشت ارز اصرار دارند را به قوه قضاییه ارسال می‌کند.

فرهاد دژپسند با اشاره به انتشار آماری مبنی بر عدم بازگشت ۳۰ میلیارد دلار ارز صادراتی به کشور، گفت: این آمار ارائه شده برای تاریخ زمانی کنونی نیست، چراکه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مقاطع تاریخی خاصی آمار ارائه می‌دهد و این موضوع برای اواخر اسفند سال کذشته  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ساز و کار‌هایی طراحی کرد تا این ارز به کشور بازگردد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حال حاضر میزان ارزی که به کشور بازگشته افزایش یافته است، افزود: در اردیبهشت  ۱.۷ میلیارد دلار ارز صادراتی به کشور برگشته و اکنون از مرز ۱۰ میلیارد دلار گذشته است.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با کار آفرینان داشتم و از آن‌ها خواهش کردم که همه دست به دست یکدیگر دهیم و مانع از وقوع شوک به اقتصاد کشور شویم و از صادرکننده‌ها درخواست کردیم که ارز صادراتی را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی  با بیان اینکه اگر تلاش شود راه‌های بازگشت منابع ارزی به کشور پیدا می‌شود، تاکید کرد:در شرایط کنونی همانند دوران قبل از تحریم‌ها بازگشت ارز به کشور کار سهل و آسانی نیست و موانع و مشکلاتی پیش روی آن وجود دارد، اما ما برای مدیریت کشور به بهترین وجه باید راه‌های فرعی پیدا کنیم که خوشبختانه صادرکننده‌ها این عزم را دارند که با دولت همکاری کرده و به مردم خدمت کنند./باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی منتشر کرد که گفت: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید به طور کامل ویران شود. برای دشمنان ما هیچ جایی زیر آسمان وجود ندارد و نمی‌توان به آنها اجازه داد که به زندگی ادامه دهند. به همین علت، مسخره است که با گروهی مذاکره کنیم که باید مدت‌ها پیش کاملا از بین می‌رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باید ضربه قدرتمندانه به نیرو‌های حزب الله در شمال وارد شود. باید پیام واضح و روشنی ارسال کرد مبنی بر اینکه هر طرفی که به فلسطین اشغالی حمله کند، به آن پاسخ خواهیم داد و این بر اوضاع ده سال آینده اثر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه