Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی گفت: روابط عمومی های ادارات و نهادها در نظام جمهوری اسلامی باید دشمن شناس خوبی باشند و اقدامات دشمن را به موقع رصد کنند و در راستای خنثی سازی اقدامات تبلیغات دشمن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در همایش بزرگداشت ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات حوزه علمیه الزهرا(س) ضمن تبریک این روز اظهار کرد: امروز جامعه نیاز به گفتگوی سریع و به موقع و اقناع کننده دارد که این از وظایف روابط عمومی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر ارتباط موثر روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه ها باید ظرافت های کاری دشمن را بشناسند و با مراقبت و رصد کردن، نسخه درستی برای مقابله با شایعه سازی دشمن که در جهت ناامید کردن مردم صورت می گیرد، پیچیده .شود.

 

استاندار هرمزگان از مدیران روابط عمومی دستگاه ها به عنوان فرمانده های افکار عمومی نام برد و تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران درک درستی از جایگاه روابط عمومی ندارد و با همین نگاه نیز نیروهای ناکارآمد را در این حوزه به کار می گمارند.

 

وی به تعلل در انتخاب سرپرست روابط استانداری پس از اینکه دکتر کمالی به مدیرکلی ارشاد منصوب شد اشاره کرد: سعی کردیم نیروی باانگیزه و توانمند را برای این پست انتخاب کنیم که سرانجام خانم رکن الدینی انتخاب شد.

 

همتی با تاکید بر اینکه مبادا این طور باشد که ضعیف ترین افراد در مجموعه روابط عمومی ادارات به کار گرفته شوند، گفت: مدیران روابط عمومی باید از باهوش ترین، فکورترین و زرنگ ترین نیروهای یک مجموعه باشند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی باید طراح عملیات باشند، افزود: روابط عمومی ها باید رفتارهای تشویش آفرین را خنثی و امید را در جامعه ایجاد کنند.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن کریم اردبیل قرآن خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سوره مهر سبک زندگی اسلامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ۲۷ اردیبهشت استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت