Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دومین جلسه بررسی اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها با توجه به اختلاف نظر برخی از اعضا این موضوع را از دستور کار امروز شورای اسلامی شهر تهران خارج کردند تا پس از بررسی برخی از بندهای مورد اختلاف در هیات رییسه، بار دیگر بررسی اساسنامه در دستور کار شورا قرار گیرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در حالی که امروز (یکشنبه‌) در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی اساسنامه شورایاریها در صحن شورای اسلامی شهر تهران در حال‌ بررسی بود، با توجه به اختلاف نظر برخی از اعضا این موضوع از دستور کار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح علت خروج بررسی اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها که در پی آن بررسی آیین‌نامه‌ این انتخابات نیز به تعویق خواهد افتاد، گفت‌: پیشنهادات زیادی درباره اساسنامه ارائه شده بود و آقایان میلانی و نظری در خصوص برخی از بندها پیشنهادات خود را مطرح کردند که به علت وجود اختلاف نظر مقرر شد این موضوع در هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه‌ داد: پیشنهادات مطرح شده در خصوص اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها امروز و در صحن علنی در هیات رییسه مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این جلسه آقایان نظری، میانی و مسجد جامعی حضور خواهند داشت و این موضوع را با حضور این آقایان بررسی خواهیم کرد و پس از توافق نظر قطعا این موضوع بار دیگر در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح خواهد شد و پس از تایید نهایی اساسنامه شورای اسلامی شهر تهران وارد بررسی آیین‌نامه‌ انتخابات شورایاها خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورایاری شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی

حسین نجابت

عبدالحسین روح الامینی

ابوالقاسم جراره

زهره سادات لاجوردی

علیرضا سلیمی

صالح اسکندری

محمدحسین حسین زاده بحرینی

سمیه گلپور چمرکوهی

علی اصغر پورمحمدی

علی طهرانی مقدم

سید نظام الدین موسوی

مجتبی رحماندوست

مهدی شریفیان

غلامحسین رضوانی

کد خبر 6096590 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران