Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:29:05 GMT

ابراهیم متولیان رئیس بسیج جامعه پزشکی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۰۰۰

ابراهیم متولیان رئیس بسیج جامعه پزشکی شد

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید بسیج جامعه پزشکی برگزار شد؛ ابراهیم متولیان رئیس بسیج جامعه پزشکی شد ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تکریم محمد رییس‌زاده از ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و معارفه‌ ابراهیم متولیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رییس‌زاده اظهار کرد: یکی از افتخاراتم‌ این بود که 25 سال است در  مجموعه سپاه در حال خدمت هستم و عاقبت بخیری هم کار کردن در همین مجموعه است؛ در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی یکی از صاحبان نفوذ در حوزه بهداشت و درمان است مخصوصا در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا که  توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

در این جلسه سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز نکاتی جهت  پیشرفت سازمان ذکر و تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر با اقشار دیگر، ارائه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از جمله مواردی است که باید در دوره ریاست جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی مورد اهمیت واقع شود.

3 تیم تخصصی امدادی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به ارتفاعات بازی‌دراز اعزام شدندتیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه افرینه پلدختر اعزام شدبیش از 300 نفر از سیل زدگان خوزستان توسط بسیج جامعه پزشکی یزد ویزیت شدند

انتهای پیام/

R1538/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟