Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۸ رای موافق "ناهید خداکرمی" را به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت نظارت بر کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در شهرداری تهران تعیین کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، تعیین نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران در دستور کار قرار داشت که محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این رابطه، گفت‌: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران باید معرفی یک نماینده از سوی کمیسیون فرهنگی ــ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران صورت بگیرد و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این فرد رای مثبت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در مرحله نخست خانم "فخاری" به عنوان نماینده معرفی شده بود که پس از پیگیری‌های کمیسیون و با توجه به تجربه خانم "خداکرمی"، در نهایت ایشان به عنوان نظر قطعی کمیسیون فرهنگی معرفی شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۸ رای موافق ناهید خدا کرمی را به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای نظارت بر موضوع تغییر الگو و کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران تعیین کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران ظروف پلاستیکی ناهید خداکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش