Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده سریال «نفوذ» گفت: ما همچنان در فاز اول سریال «نفوذ» هستیم؛ فاز اول ۴۰ قسمت است که ۱۲۰۰ دقیقه آن به تولید رسیده و ۱۰ قسمت از این فاز باقی مانده که ادامه تولید، بسته به تصمیم سیمافیلم است.

محسن علی اکبری، تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره روند تولید این مجموعه که قرار است در سه فاز مختلف ازجمله روایتی درباره تسخیر لانه جاسوسی ساخته شود، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: قرار بود گروه تولید سریال به کارگردانی آقای شمقدری، در همین اردیبهشت‌ماه، ادامه فاز اول «نفوذ» را در لوکیشن‌هایی واقع در شمال کشور جلوی دوربین ببرند که فعلا موفق به این کار نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما منتظر اعلام و تصمیم سیمافیلم هستیم. مشکلاتی بر سر بودجه و مباحث مالی و برخی مضامین کار وجود دارد که باید به جمع‌بندی نهایی برسند تا بتوانیم ۱۰ قسمت باقی مانده را نیز تصویربرداری کنیم.

· همچنان در فاز اول سریال «نفوذ» باقی مانده‌ایم  
علی اکبری با اعلام این مطلب تأکید داشت: ما همچنان در فاز اول سریال «نفوذ» هستیم؛ فاز اول ۴۰ قسمت است که ۱۲۰۰ دقیقه آن شامل ۳۰ قسمت به تولید رسیده و ۱۰ قسمت از این فاز باقی است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سریال که در دهه فجر گذشته نیز روی آنتن رفت، گفت: این بخش‌های پخش شده را بهتر است در قالب سریال «نفوذ» نبینیم؛ درواقع به تصمیم تلویزیون ۱۰ قسمت را به شکل آبرومندانه‌ای از دل مجموعه درآوردیم تا صرفا به پخش مناسبتی آن ایام تحویل دهیم.

· درباره سریال از قبل تا بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی

لازم به ذکر است؛ سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری در سه فاز ساخته خواهد شد؛ چنانکه فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فاز‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد.

این پروژه بر اساس استناد‌های موجود در سیستم کشور قبل از انقلاب و به نوعی برخورد نیرو‌های انقلابی با فضا‌هایی که در اختیار جاسوسی آمریکا بعد از انقلاب بود و همچنین استناد‌های تاریخی به نگارش درآمده است.

همچنین مطابق با آنچه این گروه اعلام کرده است، در «نفوذ» این بازیگران همکاری دارند:

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزاآقایی (سرهنگ شریف‌زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سید محسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی (ره))، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاءالله شاه‌مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک‌باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت‌الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب‌الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمدجواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز).

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال نفوذ لانه جاسوسی سیما فیلم حمید گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم