Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:59:20 GMT

حماس: تشکیلات خودگردان باید تحریم‌های غزه را فورا لغو کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۴۵۰

حماس: تشکیلات خودگردان باید تحریم‌های غزه را فورا لغو کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، با متهم کردن تشکیلات خودگردان به باج خواهی و در پیش گرفتن سیاست حذف و منزوی کردن گروه‌های فلسطینی خواستار لغو تحریم‌های خصمانه علیه نوار غزه شد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد تحریم‌های تشکیلات خودگردان در کنار محاصره نوارغزه از سوی اشغالگران به تشدید رنج مردم و تعمیق بحران انسانی در این منطقه منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، وی تاکید کرد تشکیلات خودگردان اگر در سخنان خود مبنی بر رویارویی با طرح‌های حذفی علیه مسئله فلسطین صادق است، باید فورا تحریم‌های خود علیه نوار غزه را لغو کرده و از سیاست باج خواهی و حذفی دست بردارد.

رشوه 10میلیاردی ولیعهد سعودی به ابومازن برای موافقت با «معامله قرن»هنیه خطاب به ابومازن: نتانیاهو چیزی به تو نمی‌دهدادعای ابومازن درباره مخالفت با «معامله قرن» و مذاکرات سازش

تشکیلات خودگردان از مارس 2017 تحریم‌های خصمانه‌ای را علیه مردم نوار غزه اعمال کرده که مهمترین آن کاهش 50  درصدی حقوق کارکنان خود در نوارغزه و بازنشسته کردن اجباری 17 هزار نفر از آنها بوده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستیی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089069

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد