Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@08:41:54 GMT

جشن گلریزان؛ ظرفیتی در رهایی محکومان غیرعمد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۴۸۴

جشن گلریزان؛ ظرفیتی در رهایی محکومان غیرعمد

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، شامگاه شنبه 29 اردیبهشت‌ماه، در جشن گلریزان شهرستان ساری، گفت: ماه رمضان ماهی است که خداوند ظرفیت‌های بسیار زیادی را در آن قرار داده و تمام لحظات این ماه، مبارک است و هر کار خیری و هر عمل نیکی در این ماه مقبول درگاه الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماه مبارک رمضان این ظرفیت را دارد که انسان‌ها هم به خودسازی بپردازند و هم به اطرافیان و پیرامون خود توجه داشته باشند.
اکبری با بیان اینکه، ماه رمضان ماه طهارت نفس و تقویت مکارم اخلاقی است، تصریح کرد: ما در دعاهایمان در ماه مبارک رمضان از خدا می‌خواهیم که قرض همه قرض‌دارن و حاجت همه حاجت‌مندان را برآورده کند و به خاطر این حس دیگرخواهی جشن گلریزان در این ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشن گلریزان برکات زیادی داشته و تعداد زیادی محکوم و گرفتار با برگزاری این جشن از بند مشکلات و گرفتاری راهیی یافته و به آغوش خانواده برمی‌گردند.
رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: برخی از محکومین آزادند اما برخی محبوسند و به سبب شرایط نیازمند کمک بوده و ممکن است این مسئله برای هر کس اتفاق بیفتد.
وی افزود: دستگاه قضا تلاش دارد تا جای ممکن با صلح و سازش بین شاکیان و محکومان از تشدید تنش بکاهد و بهتر است آنهایی که حکم به نفعشان صادر شده به نفع محکومان رضایت دهند.
در این مراسم برخی از نهادها و سازمان‌ها و خیرین کمک مالی خود را اعلام کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رئیس کل ستاد جرائم غیر عمد ماه رمضان خودسازی محکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام صادقی؛ رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه  گفت: در جریان پویش "به عشق علی(ع) می‌بخشم" که طی مدت 68 روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به اجرا درآمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در 85 پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور "رضایت" حاصل شد، 3 هزار و 433 نفر از زندان آزاد شدند و 383 نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

اعلام گذشت 422 اولیای دم منجر به نجات 422 نفر از حکم قصاص در 95 روز

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، 613 مورد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران