Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل تسنن شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج تأکید کرد: حضور آمریکا در خلیج فارس، فقط برای ایجاد رعب و وحشت و اختلاف افکنی میان مردم است.

خواجوی با بیان اینکه حضور ناوها و ادوات جنگی آمریکا فقط به دنبال رعب و وحشت در منطقه است و خودشان هم می دانند که هیچ کاری نمی توانند بکنند تصریح کرد: عده ای هم از این ترفندهای آمریکا بهره برداری های خود را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، حضور آمریکا در خلیج فارس، فقط برای ایجاد رعب و وحشت و اختلاف افکنی میان مردم است.

شیخ عبدالواحد خواجوی با تأکید بر اینکه الحمدالله جمهوری اسلامی خیلی مقتدر است خاطرنشان کرد: اگر به زمان اول پیروزی انقلاب برگردیم، هشت سال جنگ بر ایران تحمیل شد با حمایت های دولتهای غربی و حتی دولت های اسلامی همجوار که به عناوین مختلف به عراق کمک می کردند. در حالی که ایران دستش خالی بود و سپاه و ارتش و نیروهای مسلح از کمترین ادوات نظامی هم کمترین بهره را داشتند.

وی با یادآوری اینکه در جنگ تحمیلی، مردم چون اوایل پیروزی انقلاب بود، از جنگ چیزی نمی دانستند تصریح کرد: امروز ایران هم با تجربه است و هم امکانات پیشرفته با تکیه بر توان داخلی دارد. مدیریت جنگ را هم در هشت سال جنگ تحمیلی آموخته ایم و حتی در صورت جنگ نظامی، هیچ مشکلی ایجاد نمی شود.

امام جمعه اهل تسنن شیراز با تصریح براینکه آمریکا خودش هم می داند که هیچ کاری نمی تواند بکند اظهار داشت: به گفت علاوه بر امکانات در داخل کشور، ایمان مردم و میهن دوستی، و اهل غیرت بودن ایرانیان، در صورت جنگ نظامی، پیروزی را برای ایران به همراه خواهد داشت.

به گفته شیخ عبدالواحد خواجوی ،ترامپ با این ترفند ها، به دنبال دوشیدن کشورهای عربی است تا به آنها بگوید اگر همراه با ما بودید و کمک کردید، من هم به شما کمک خواهم کرد اما خودش هم می داند که دروغ می گوید.

وی با اظهار اینکه یکی دیگر از اهداف آمریکا در خلیج فارس، فشار بر ایران برای مذاکره مجدد است تأکیدکرد: تا کنون در کدام مذاکره آمریکا به عهد و پیمانش وفادار بوده است؟ اینها به عهد و پیمان خود وفادار نیستند. فقط می خواهد خودی نشان دهد و با رعب و وحشت و فشار ایران را تسلیم کنند که ایران هم تسلیم نخواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد واشنگتن در حال تغییر محل استقرار ناوگان نظامی خود در غرب آسیا در پی اعتراض بعضی کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام اماراتی نوشت: امارات در ماه فوریه گذشته به آمریکا اعلام کرد اجازه استفاده هواپیما‌های آمریکایی از پایگاه هوایی الظفره را برای حملات هوایی به یمن و عراق نخواهد داد.

این روزنامه خاطر نشان کرد: پنتاگون بمب‌افکن‌ها، جنگنده‌ها و پهپاد‌های تهاجمی را به قطر منتقل کرد تا محدودیت‌های امارات را دور بزند.

محدودیت‌هایی که امارات برای آمریکا تعیین کرد، به علت نگرانی ابوظبی از خشمگین شدن ایران در صورت کمک علنی به عملیات نظامی آمریکا، بود.

دیگر خبرها

  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس