Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@23:10:05 GMT

افتتاح دو آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۸۷۴

افتتاح دو آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشگاه شیراز

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه شیراز، رضا اسلاملوئیان، رئیس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز در این خصوص گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر ۲میلیاردریال هزینه شده و تجهیزات تخصصی آن نیز از طریق گرنت استادان تهیه می‌شود.

وی، از افزایش ۱۵ درصدی فضای آزمایشگاهی دانشکده خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این دو آزمایشگاه تحقیقاتی، مساحت آزمایشگاه‌های دانشکده ۱۵۰ مترمربع افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسلاملوئیان اظهار کرد: هم‌اکنون ۸ آزمایشگاه آموزشی و ۱۱ آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشکده فعال است و این دو آزمایشگاه تحقیقاتی هم به آمار اضافه می‌شود و برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در اختیار استادان جوان قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه راه‌اندازی این دو آزمایشگاه با تلاش اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد استادان جوان بتوانند با اجرای طرح‌های پژوهشی و فعالیت در دو آزمایشگاه تحقیقاتی جدید؛ در کرانه‌های علم حرکت کنند و خلاءهای موجود در صنعت را پر کنند.

سیدمجتبی زبرجد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز نیز در این آیین اظهار داشت: دانشگاه تلاش می‌کند تا زمینه مناسبی را برای فعالیت اعضای هیئت علمی بویژه استادان جوان فراهم کند و افتتاح این دو طرح در این راستا بوده است.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از این آزمایشگاه‌های تحقیقاتی برای اجرای طرح‌های پژوهشی، حل مشکلات صنعت و درآمدزایی دانشکده بسیار موثر است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز همچنین بر لزوم خرید لوازم آزمایشگاهی این دو آزمایشگاه از تولیدات ملی و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.

انتهای پیام/

31 / 31 دانشگاه شیراز آزمایشگاه فناوری بین رشته‌ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شیراز آزمایشگاه فناوری بین رشته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی گفت: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاههای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.
رئیس دانشگاه رازی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.
وی اظهار داشت: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.
رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند. 

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود