Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:04:10 GMT

تکمیل مدارس زلزله زده تا پایان شهریور ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۹۶۳

تکمیل مدارس زلزله زده تا پایان شهریور ماه

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده، اظهار کرد: موضوع تعمیرات مناطق زلزله زده به اتمام رسیده است و مجموع تعمیرات تاکنون ۶۶ هزار واحد بوده که ۲۹۳۰۰ واحد احداثی نیز به اتمام رسیده است؛ همچنین کار احداث ۵۳ مدرسه  نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت داشته و ۱۴ هزار جایگاه دامی نیز تکمیل شده است و برنامه ما تا پایان شهریور ماه تکمیل تمام مدارس آسیب دیده از زلزله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه درباره دستور اخیر وزیر کشور برای انتصاب بانوان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ها، بیان کرد: ما در این راستا یک معاون خانم در یکی از فرمانداری‌ها انتخاب کردیم؛ ولی در استانداری هنوز این کار را انجام ندادیم؛ اما اگر این موضوع در استانداری‌های سراسر کشور نهایی شود، قطعا اتفاق مبارکی است، با عنایت بر اینکه نیمی از جمعیت کشورمان بانوان هستند و به طور طبیعی آن‌ها نیز حق مدیریت دارند و به همین علت به نظرم این تصمیم خوبی است و جای نگرانی در این زمینه ندارد.

بازوند با اشاره به اینکه بانوانی که در فرمانداری و استانداری کرمانشاه به کار گرفته شدند تاکنون عملکرد مثبتی داشتند، خاطر نشان کرد: در بین مدیران بانوان شایسته سالاری وجود دارد و اگر این تصمیم عملیاتی شود، به طور یقین تصمیم خوبی است.

گفتنی است؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در تشریح جلسه شوراى معاونین وزارت کشور که شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه به ریاست رحمانى فضلى وزیر کشور برگزار شده بود؛ از دستور وزیر کشور برای به کارگیری زنان توانمند در ساختار جدید استاندارى‌ها براى انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: دستور وزیر کشور برای انتصاب معاون استاندار زن

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت کشور انتصاب بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟