Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@08:19:22 GMT

دستگاه هاي اجرايي به اشتغال و توليد استان کمک کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۳۹۶

دستگاه هاي اجرايي به اشتغال و توليد استان کمک کنند

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- استاندار کرمانشاه با بيان اينکه در سال رونق توليد تمامي دستگاه‌ها بايد به اشتغال و توليد استان کمک کنند، گفت: از مجموعه ديوان محاسبات انتظار داريم امسال نيز در راستاي کمک به رفع موانع توليد، با يک نظارت سازنده به پرداخت مناسب و سريع تر وام هاي اشتغال کمک کنند.

به گزارش ايرنا، هوشنگ بازوند روز يکشنبه در نشست مديران ارشد استان و بانک ها با مديران ديوان محاسبات در باره رفع موانع پرداخت تسهيلات اشتغال اظهار داشت: نظارت ها و دغدغه‌هاي ديوان محاسبات عاملي براي کاهش انحراف ها در تسهيلات اشتغال زا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: انصافا مجموعه ديوان محاسبات طي اين مدت گره‌گشاي مشکلات استان در حوزه‌هاي مختلف بوده‌اند.
اين مقام مسوول اضافه کرد: استان کرمانشاه و به ويژه ساکنين شهرستان‌هاي مرزنشين، سال‌ها گرفتار يک جنگ تحميلي و ظالمانه از سوي دشمن بوده است و آسيب هاي فراواني در راستاي دفاع از کيان کشور متحمل شده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به تعبير زيبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب، کرمانشاه طي اين سال‌ها همواره سينه‌ي ستبر و چهره زيباي ايران اسلامي بوده است.
وي گفت: در زلزله مهيب آبان 96 نيز اين شهرستان‌هاي مرزنشين خسارت‌هاي بسياري‌ ديدند. همچنين در سيل فروردين ماه 98 نيز اين مردم دوباره آسيب فراوان ديدند.
بازوند با بيان اينکه سال جديد توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق توليد نامگذاري شده است، تاکيد کرد: در اين شرايط بايد همه به اين مرزنشينان مقاوم‌ و شريف کمک کنيم که از يک معيشت مناسب و عزتمندانه برخوردار باشند.
نماينده عالي دولت در کرمانشاه عنوان کرد: پرداخت تسهيلات اشتغال با بهره اندک يکي از راهکارهاي ارزشمند از سوي دولت براي کمک به مردم اين استان است.
8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور