Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:42:09 GMT

قدرت روزافزون ایران دلیل اصلی دشمنی های آمریکا است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۴۸۵

قدرت روزافزون ایران دلیل اصلی دشمنی های آمریکا است

آیت الله علما، قدرت روز افزون ایران را دلیل اصلی دشمنی های آمریکا دانست و گفت: پذیرش اینکه ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار تبدیل شده است برای آمریکایی ها بسیار سخت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «آیت الله مصطفی علما» امروز(یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت) در دیدار با سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور، گفت: امروز آمریکا می داند که ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار در خاورمیانه و عرصه بین الملل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران دلیل اصلی همه دشمنی های آمریکا است، افزود: پذیرش این مسئله برای آمریکا که روزی ایران نوکر او بوده است بسیار سخت است و به همین دلیل است که هیاهو و تکاپو می کند.

 

وی توان بازدارندگی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد و ابراز کرد: امروز نیروهای مسلح ما از جمله مرزبانی در اوج اقتدار خود قرار دارند که امنیت بی مثال کشور و مرزهای آبی و خاکی گواه بر این مدعا است.

 

آیت الله علما، مهمترین مشکل کشور به ویژه استان کرمانشاه را معضل بیکاری و اشتغال جوانان خواند و اظهار کرد: اگر اشتغال جوانان ما حل شود مشکلات بسیار دیگری در کنار آن حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشکلات کوله بری، ابراز کرد: اگر جوانان شغلی داشته باشند هرچند اندک، قطعا به دنبال کوله بری و خطرات آن نخواهند رفت.

 

«سردار قاسم رضایی، نیز در این دیدار  گفت: امروز کشوری با امنیت ایران در جهان وجود ندارد و این درحالیست که تهدیدات که در مرزهای ایران وجود دارد و ریشه همه آنها آمریکاست نیز بی سابقه است و این امنیت بی نظیر در این شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده مرزبانی کشور، افزود: امروز مرزهای ایران در شمال و جنوب ، شرق و غرب در امنیت کامل قرار دارد البته مشکلاتی نظیر قاچاق ، عبور و مرور های غیر مجاز و جاسوسی نیز وجود دارد که با همه انها با قدرت برخورد می شود و خواهد شد.

 

وی گفت: یکی از مسایل و مشکلات مرزبانی در غرب کشور بحث کوله بری است و ما همواره گفته ایم که ما با کوله بر به معنای واقعی خود که دارای مجوزات لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معین شده را وارد یا خارج می کند هیچ مشکلی نداریم و حتی اورا حمایت نیز خواهیم کرد.

 

سردار رضایی، بیان کرد: اما افرادی که شبانه از مرزها به طور غیر مجاز ورود و خروج دارند و سلاح ، مشروبات ، مواد مخدر و هر کالای خطرناک و غیرمجازی را وارد می کنند کوله بر نیستند و برخورد لازم با همه آنها خواهد شد.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد ماه مبارک رمضان کانون های مساجد خراسان جنوبي اردبیل سبک زندگی اسلامی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سوره مهر مجلس کوله بری دشمنی آمریکا امنیت مرزهای کشور قدرت ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی گفت: ماموران مرزبانی استان از قصد ورود یک محموله قاچاق پرندگان زینتی به کشور مطلع شدند.
وی گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: در این عملیات ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع" عروس هلندی" و "مرغ مینا"و ۳۲ قلاده میمون کشف شد.
سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!