Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق بازرسی سپاه گفت‌: انتقال تجارب ارزنده و رهگشای هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید، ضامن موفقیت سپاه در ماموریت های آینده است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، سردار مصطفی ربیعی مشاور فرمانده کل سپاه صبح امروز (یکشنبه) در جمع دست اندرکاران مرکز امامت سپاه، با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های آنها طی سالیان اخیر در عرصه آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول مدت تصدی اینجانب در بازرسی و مرکز آموزش امامت و توفیق همراهی و همکاری با شما عزیزان، دستور کار اصلی، پیگیری و اجرای تدابیر فرماندهی کل سپاه در حوزه تربیت و آموزش نسل جدید مدیریتی سپاه برای عهده دار شدن مسئولیت‌های بزرگ در پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و میراث شهدای گرانقدر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی: سپاه پیشانی مقابله با ابرقدرت‌ها است

معاون سابق بازرسی سپاه افزود: تربیت، آموزش و به کارگیری مدیران تراز انقلاب و ماموریت‌های خطیر سپاه از الزامات و اولویت‌های راهبردی سپاه در این مقطع حساس و در ادامه راه گذشته است که در این راستا انتقال تجارب ارزنده و رهگشای هشت سال دفاع مقدس و دوران  تثبیت انقلاب و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

 سردار ربیعی با تاکید بر اینکه به فضل الهی سپاه آینده مجموعه‌ای از انسان‌های فرهیخته، مومن، انقلابی، حرفه‌ای، ولایت‌مدار و خار چشم دشمنان خواهد بود اظهار امیدواری کرد این روند تحت فرماندهی و هدایت سرلشکر سلامی پرشتاب تر، جدی تر و کیفی تر از گذشته ادامه یابد.

وی تاکید کرد: انتقال تجربه به نسل جدید، ضامن موفقیت سپاه در ماموریت های آینده است.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان