Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: دانش‌آموزان کوهبنانی در سی‌ و‌ هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه‌های استانی و راهیابی به مسابقات کشوری شدند.

علی عسکری، بیان داشت: تعداد پانزده دانش‌آموز کوهبنانی در این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی موفق به کسب رتبه برتر شده و تعداد چهار دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری افزود: در رشته صحیفه سجادیه بدرالسادات رضوی ازدبیرستان الزهرا (س)، حائز رتبه اول استانی، در رشته صحیفه سجادیه رضوان یوسف‌زاده حائز رتبه دوم استانی، در رشته احکام زهرا احمدی حائز رتبه دوم استانی، در رشته نهج‌البلاغه فاطمه حاجی‌پور و زینب توکلی‌پور حائز رتبه دوم استانی، فاطمه امیری و مطهره قطبی از دبیرستان شهید بهشتی و راضیه‌سادات روح‌الامینی از دبیرستان رسالت به ترتیب حائزرتبه اول و دوم دررشته نهج‌البلاغه شدند.

عسکری عنوان کرد: در بین پسران نیز امیرمحمد قربانی و امیرحسن عرب از دبیرستان شهید رجایی حائز رتبه اول استانی، محمد‌حسن توکلی و محمدعلی جعفری از دبیرستان شهید باهنر؛ حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه، در رشته صحیفه سجادیه علی محمدحسنی حائز رتبه سوم استانی و در رشته انشای نماز علی ابراهیمی حائز رتبه سوم استانی و محمدحسین رحمانی از دبیرستان علی بن ابیطالب حائز رتبه اول استانی در رشته نهج‌البلاغه شدند.
انتهای پیام /ی

معرفی برترین های مسابقات قرآن و نماز کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد