Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:46:00 GMT

دستگیری وکیل قلابی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۵۹۰

دستگیری وکیل قلابی در شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان شهرکردی به مراکز انتظامی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان وکیل دادگستری از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی و انجام تحقیقات، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری این کلاهبردار شدند.

غلامزاده اضافه کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی با قرار وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام کلاهبرداری و جعل عنوان و دخالت در امر قضا، روانه زندان مرکزی شهرکرد شد.

انتهای پیام/ف

کلاهبرداری با عناوین جعلی در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6099332

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس