Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:38:45 GMT

بازگشایی خیابان جدید در کوی آیت الله غفاری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۸۴۶

بازگشایی خیابان جدید در کوی آیت الله غفاری

رنجبری از بازگشایی یک خیابان جدید در کوی آیت الله غفاری(محله شهناز) بندرعباس با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد.

« مهدی رنجبری »، شهردار منطقه دو بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بازگشایی این خیابان از محل تهاتر انجام می شود، اظهار کرد: این خیابان کلید بازگشایی قفل کوی آیت الله غفاری در بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از بازگشایی شریان های اصلی و معابر این محله خبر داد و افزود: بازگشایی جدید در ضلع شمالی محله و به مساحت دو هکتار انجام می‌شود.

 

به گفته شهردار منطقه دو بندرعباس، این طرح توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده و توافق لازم با ساکنان املاک در مسیر صورت می‌گیرد.

 

رنجبری خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه از سه روش طرح کلید به کلید، خرید ملک ساکنان و توافق جهت واگذاری زمین با ساکنانی که در مسیر اصلاحات وبازگشایی قرار دارند، استفاده می‌شود.

 

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس حفظ منافع و حقوق ساکنان را در اولویت اجرای طرح خواند و تاکید کرد: با مردم توافقات لازم با حفظ منافع شان انجام می‌شود و همکاری بیشتر مردم در میزان پیشرفت و تسریع در اجرای طرح بسیار اثرگذار است.


وی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: علاوه بر این پروژه، اجرای طرح بازگشایی معابر و احداث خیابان های ۲۰، ۲۴ و ۱۶ متری در محله چاهستانی‌ها، نایبند و دوراهی ایسینی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

رنجبری خواستار همکاری بیشتر مردم در اجرای طرح های عمرانی و بازگشایی معابر در محلات شد.

 

این مقام مسئول با استقبال از اجرای شیوه تهاتر اراضی محله آیت ا... غفاری بندرعباس بین راه و شهرسازی و شهرداری، گفت: با اجرای این طرح مانند محله چاهستانی ها، زمینه اخذ سند و نوسازی بافت فرسوده با استفاده از تسهیلات و اجرای طرح های عمرانی و... نیز افزایش می‌یابد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد خوزستان کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبي مسجد طراز اسلامی آیت الله مصباح یزدی ماه مبارک رمضان شهرداری بندرعباس خیابان بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان گفت: آسفالت خیابان سلمان به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد و مدیریت معابر است که تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در پی دارد و ترافیک را روان می‌سازد.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ و به‌نوعی درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری، اجرای آسفالت این خیابان، اواخر سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت که با توجه به تعطیلات نوروزی، این پروژه در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اجرای آسفالت خیابان سلمان به طول ۱.۵ کیلومتر، خط‌کشی ترافیکی این خیابان نیز به میزان ۵ هزار متر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظری‌پور افزود: پروژه اجرای آسفالت بلوار میلاد نیز با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت، در عرصه شش هزار متر مربعی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای آسفالت خیابان سلمان و بلوار میلاد با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 747726

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟