Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:07:57 GMT

زمان آبادی:با تمام ظرفیت ها به یاری سیل زدگان شتافتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۹۱۲

به گزارش ایلنا،مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه با قدردانی از تلاش های رئیس فدراسیون به منظور دریافت کمک از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مناطق سیل زده گفت:فدراسیون با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خودش به یاری سیل زدگان شتافت.

غلامحسین زمان آبادی با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه روز گذشته خبر بسیار خوبی در خصوص اختصاص مبلغ 100 هزار دلار به مناطق سیل زده کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد که نشان دهنده تلاش همه جانبه رئیس محترم فدراسیون برای این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان روزی که حادثه سیل در مناطق مختلف کشور روی داد فدراسیون فوتبال با تمامی ظرفیت های خودش به میدان آمد و شاهد تلاش های ارزشمندی از سوی بخش های مختلف فدراسیون ، سازمان لیگ ، کمیته ها خصوصا هیات های فوتبال در استان های خوزستان ولرستان بودیم. موکب شهدای ورزشگاه در این استان ها به توزیع کمک های ارسالی همچنین پخت و پخش غذای گرم پرداختند. شخص رئیس محترم فدراسیون هم در مناطق سیل زده حاضر شدند و از وضعیت بازدید کردند.
زمان آبادی در پایان اظهار داشت:ما طبق وظیفه در کمیته مسئولیت های اجتماعی گزارشی از خسارات وارده به اماکن ورزشی ، استادیوم های فوتبال و سالن های فوتسال تهیه کردیم که از طریق امور بین الملل فدراسیون فوتبال به AFC ارسال شد. این گزارش نشان می دهد در 5 استان به زیرساخت های ورزشی 18 شهرستان خسارات جدی وارد شده است. خوشبختانه آقای تاج در جایگاه نایب رئیس کنفدراسیون رایزنی ها لازم را انجام دادند و شاهد موافقت با درخواست فدراسیون فوتبال بودیم.در واقع قبلا اینطور گفته می شد که ما باید از کرسی های خودمان در کنفدراسیون استفاده کنیم و دیدیم که در این موقعیت واقعا حضور رئیس فدراسیون تا چه حد اثرگذار بود. این گام ارزشمند و روحیه بخش هم می تواند در بازسازی و ترمیم زیرساخت های تخریب شده فوتبال استان های سیل زده اثرگذار باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم