Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر مهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مراحل عقد قرارداد با مارک ویلموتس اظهار داشت:موضوعات مربوط به استخدام یک مربی فقط بحث عقد قرارداد نیست و در این باب نباید دچار تک بعدی نگری شد.به صورت کلی پس از توافق صورت گرفته میان رییس فدراسیون فوتبال و ویلوتس،مقرر شده بود که در گام نخست وی از امکانات متنوع مرکز ملی فوتبال ایران،ساختمان پک،زمین های چمن،امکانات هتلینگ،تجهیزات پزشکی،بدنسازی،استخر،انبارها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..دیدن کند که همانطور که قبلا گفته شد این بازدید با ابراز رضایت کامل وی همراه بود و وی درجلساتش با مسولان فدراسیون فوتبال گفت که آنچه در ایران دید با آنچه شنیده بود کاملا متفاوت بوده و مثال هایی در این باب پیرامون شباهت های این مرکز با کمپ های تیم های بزرگ اروپایی در رده ملی و باشگاهی ارائه کرد.
 وی ادامه داد:بر این اساس، فرآیند نخست به خوبی طی شد و در ادامه بحث عقد قرارداد رسمی خواهد بود که در این باره موضوع نحوه پرداخت،انتقال وجه و برخی موضوعات دیگر مطرح است که می بایست با هماهنگی تام با سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در بلژیک صورت بگیرد.
 علوی افزود:اینکه شایعه شده هیاتی از فدراسیون فوتبال قرار است راهی بلژیک شود به صورت کامل تکذیب می شود.رییس فدراسیون فوتبال تنها و تنها فردی است که برای  پایان مراحل عقد قرارداد به بلژیک خواهد رفت و شایعات منتشره پیرامون اعزام هیاتی از فدراسیون به صورت کامل عاری از واقعیت هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند

معاون وزیر ورزش گفت: نگاه وزیر ورزش، نگاهی یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور به طور اعم و در فدراسیون هاکی به طور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی در نظر گرفته خواهد شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم. ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی بانوان از 24 تا 27 اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان 20 اردیبهشت راهی این رقابت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند