Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@02:03:46 GMT

ادعای یک رسانه عربی از توافق اولیه برانکو با الاهلی! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۹۵۳

ادعای یک رسانه عربی از توافق اولیه برانکو با الاهلی! +عکس

قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم پرسپولیس تا پایان لیگ نوزدهم بوده و یکی از مهم‌ترین مسائل حال حاضر این باشگاه، تمدید قرارداد با این سرمربی است. برانکو ۳ فصل متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ کرده و یک فینال و یک نیمه نهایی آسیایی نیز در کارنامه اش با این تیم دیده می‌شود.

اما حالا در شرایطی که خود برانکو اعلام کرده چند پیشنهاد خارجی در دست دارد، یک رسانه عربی خبر از یکی از این پیشنهاد‌ها داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت ارم نیوز، در خبری اعلام کرده است که باشگاه الاهلی مصر به دنبال جذب برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی مارتین لاسارته، سرمربی اروگوئه‌ای فعلی این تیم است.

ارم نیوز به نقل از منابع خبری داخل باشگاه الاهلی، ادعا می‌کند که برانکو با توجه به اینکه قراردادی با پرسپولیس ندارد، موافقت اولیه خود را برای هدایت الاهلی اعلام کرده است و یکی از شروط مهم او این بوده که کادر فنی این تیم را خودش به صورت کامل مشخص کند.

الاهلی مصر، با اختلافی فاحش پرافتخار‌ترین تیم فوتبال مصر است و در فصل جاری نیز در آستانه کسب چهل و یکمین قهرمانی خود در لیگ این کشور است. اخبار مبنی بر حضور برانکو روی نیمکت الاهلی در حالی منتشر شده که چندی پیش هم صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش، به این تیم پرافتخار وجود داشت.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو الاهلی مصر سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا