Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@09:43:53 GMT

اعطای تندیس ستاره ملی روابط عمومی به بانک سپه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۳۸۴

اعطای تندیس ستاره ملی روابط عمومی به بانک سپه

پول‌نیوز - روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت‌های ارتباطی، در طول سال 1397، تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت.



ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان در آستانه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها و اساتید این حوزه در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش وزارت کار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش در لوح سپاس ( ستاره ملی روابط عمومی) خطاب به سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه آمده است: " حرکت روبه تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را بر اساس و با عنایت رأی هیئت داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم برای اطلاق (عنوان ستاره ملی روابط عمومی) به این وسیله توسعه و ترویج می دهند. عنوان (ستاره ملی روابط عمومی) در سال 1397 به آن روابط عمومی اعطا می شود."

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سپه روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت