Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا با اشاره به برپایی اردوهای جهادی رسانه در گیلان گفت: شبکه خبرنگاران و عکاسان بسیج رسانه استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» امروز(یک‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت) در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در ارتقای فرهنگ و توسعه جامعه عهده‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها بازوی توانمند عرصه اطلاع‌رسانی به عموم هستند افزود: خبرنگاران با قلم و نگارش در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌توانند معضلات جامعه را شناسایی و در کاهش این آسیب‌ها کمک‌حال دولت و نظام باشند.   وی به ابلاغ برنامه‌های بسیج رسانه استان اشاره و اذعان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرنگاران، راه‌اندازی شبکه خبرنگاران و عکاسان استان، برگزاری و راه‌اندازی اردوهای جهادی و اصحاب رسانه و برگزاری یادواره شهدای رسانه ... از اهم برنامه‌های بسیج رسانه در سال جاری شمرده می‌شود.   پارسا به شهید شاخص رسانه در سال جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید میرزا کوچک جنگلی و شهید انصاری دو شهید شاخص رسانه گیلان طی سال جاری هستند.   وی به شعار سال اشاره کرد و گفت: رسانه‌های فعال با بازدید از کارگاه‌های تولیدی موفق و همچنین کارگاه‌های در حال رکود با بررسی موضوعات مورد نظر نقش ارزنده‌ای در رونق تولید، انعکاس و رفع مشکلات و موانع تولیدات استان دارند.    پارسا تصریح کرد: در این راستا خبرنگاران فعال بسیج رسانه استان در قالب اردوهای جهادی از کارگاه‌های تولیدی بازدید و از نزدیک با مراحل تولید آشنا می‌شوند.   در پایان هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های بسیج رسانه استان را ارائه دادند.  

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي اردبیل مسجد قرآن کریم ماه مبارک رمضان قرآن مجلس خوزستان اردوی جهادی رسانه بسیج رسانه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ امیرحسین طاهری گفت: از هزار و ۱۲۹ اثر که در بخش‌های داستان کوتاه، شعر طنز، کاریکاتور، چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی از ۱۲۱ رسانه کشوری به دبیرخانه هشتمین جشنواره «طنز پهلو» ارسال شده بود، از صاحبان ۲۰ اثر برگزیده تجلیل شد.

وی افزود: طنز پردازان تهرانی بیشترین سهم آثار ارسالی را در این جشنواره داشتند.

فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در این جشنواره گفت: قرار است طنز به صورت یک رشته دانشگاهی به فهرست رشته‌های آموزش عالی اضافه شود تا نخبگان طنز به صورت آکادمیک در این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این جشنواره با بیان اینکه طنز گل آقا طنزی عالمانه بود گفت: طنز گل آقا چهارچوب دارد، زیرا در عین حال که به مشکلات می‌پرداخت، هدفش اصلاح مشکل بود و این باید برای نسل جدید طنزپردازان یک الگو باشد.

کیومرث صابری فومنی ملقب به گل آقا ، نویسنده ، طنز نویس و معلم ایرانی که صاحب هفته نامه طنز"گل آقا " بود ، ۷ شهریور ۱۳۲۰ به دنیا آمد و ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ از دنیا رفت.

دیگر خبرها

  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران