Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایرانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در گفت‌وگو با روزنامه الرای گفت: مسئولان بلند پایه کشورمان اعلام کرده‌اند که خواهان جنگ نیستند و مسئولان آمریکایی نیز مواضع مشابهی داشتند. از نگرانی برخی کشور‌های منطقه نسبت به احتمال نابسامان شدن اوضاع متعجب هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: علیرغم اینکه تا کنون هیچ مساله جدی رخ نداده است، اما باید برای آینده آماده باشیم، زیرا برخی طرف‌ها مانند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به دنبال تخریب منطقه هستند.

محمد ایرانی با اشاره به اینکه اقدامات تحریک آمیز به هیچ کس کمک نخواهد کرد بلکه به سود جنگ‌طلب‌ها خواهد بود افزود: ایران به دنبال کاهش تنش و ایجاد ثبات است، زیرا هر جنگی رخ دهد‌تر و خشک را باهم می‌سوزاند بنابراین این مساله به سود هیچ کس نیست و همه به دنبال ایجاد امنیت و ثبات برای ملت‌های خود هستند.

وی در رابطه با تشدید تحریم‌ها و ایجاد فشار بیش از حد بر ملت ایران تصریح کرد: اوضاع ایران به هیچ وجه بحرانی نیست و صادرات نفت ما متوقف نشده است، زیرا مرز‌های زیادی با کشور‌های جهان داریم صادرات نفت ما به دوستانمان همچنان ادامه دارد.

محمد ایرانی در پایان گفت: ایران کشور بزرگی است و امکانات زیادی دارد و ملت آن ۴۰ سال است که به تحریم‌ها عادت کرده‌اند. اگر کسی در این روز‌ها به ایران سفر کند با چشمان خود خواهد دید که بیشتر ملت ایران نگران و یا متأثر نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نفت تحریم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان استان بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا شنبه هفته آینده به ویژه پیش از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه استان تحت تاثیر امواج جوی قرار دارد.

در این مدت وزش باد به‌نسبت شدید، گاهی تند باد با احتمال گردوخاک، رگبار باران و در مناطق مستعد رعدوبرق با احتمال تگرگ برای استان پیش‌بینی می‌شود.

جو استان در روز یکشنبه به‌نسبت آرام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را به طور کامل متوقف کرد
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • وزش باد و باران در آسمانِ یزد
  • آسمان استان بارانی است
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم