Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر که فصل قبل را در مسابقات لیگ دسته ۱ بازی می‌کرد، موفق شد در مسابقه فینال تیم سفیر گفتمان تهران را شکست دهد و پا به رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید بگذارد. حال این تیم قرار است که در فصل ۹۸ در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه شده است که قرار است امتیاز تیم فوتسال شاهین شهر به فروش برسد که گویا این خبر از سوی مدیران این تیم تکذیب شده است.

رضا زند سرپرست سابق تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری امتیاز این تیم گفت: برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شایعه کرده اند که قرار است امتیاز لیگ برتری این تیم به فروش برسد که این خبر از پایه کذب است و قرار نیست که امتیاز این تیم به فروش برسد و فصل بعد تیم هایپر شهر با همین نام وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

سرپرست سابق تیم هایپر شهر در ادامه درباره وضعیت تیم و هم چنین قرارداد بازیکنان گفت: روز گذشته باشگاه قرارداد حمید کاهبنده و مجید کیانی را تمدید کرد.

وی افزود: پیش از این هم مسعود فلاحی و محمد نوید بخش و احسان فیروزپور قراردادهایشان را با باشگاه هایپر شهر شاهین شهر تمدید کرده بودند.

رضا زند سرپرست سابق تیم هایپر شهر درباره وضعیت قرارداد خود با این تیم گفت: قرارداد من با این تیم در فصل گذشته به پایان رسیده است و هنوز درباره ادامه همکاری با باشگاه صحبتی نکرده ام و هنوز قراردادی بین ما بسته نشده است.

سرپرست سابق هایپر شهر درباره وضعیت سرمربی این تیم گفت: به احتمال بسیاز زیاد سعید رستمی هم چنان سرمربی تیم باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید

قلی زاده: لیگ فوتسال در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

گیتی پسند قرارداد بازیکن خود را تمدید کرد

وضعیت مقاومت قرچک در فصل بعد مشخص شد

انتهای پیام/

صحبت های سرپرست سابق تیم هایپر شهر شاهین شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین مسکن گفت: در شمال استان کرمان ۱۱۰ هزار نفر واجد شرایط و در جنوب استان هم ۳۷ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن ملی  است
ملکی در جلسه شورای مسکن جنوب کرمان افزود: اگر الحاق زمین عقب بماند آماده سازی و ساخت هم عقب می ماند و الحاق ها باید از استان آغاز شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مورد اختلاف نظرها در باره با زمین جیرفت، میراث برای ما مهم است اما کار کارشناسی باید در کوتاهترین زمان انجام شود و تکلیف یک زمین برای ما مشخص شود چون الحاق به اراضی شهری روندی طولانی دارد.

 وی افزود:کارهای زیادی در کشور در حوزه مسکن انجام شد، زمینی در ابتدای دولت برای الحاق شناسایی نشده بود اما تا این جای فعالیت دولت ۴۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق شده است.

 ارسلان ملکی اعلام کرد: علاوه بر این، مراحل تصویب ۶۰ شهرک گذرانده شده است

نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای ساخت و ساز مسکن ملی در زمین ۲۱۶ هکتاری جیرفت که احتمال تاریخی بودن محوطه آن وجود دارد، عجله نشود.
ذبیح الله اعظمی افزود: آثار تاریخی میراث ما و آیندگان ما است و باید با حساسیت در مورد آن برخورد کنیم.
 وی با اشاره به اینکه باید مراقبت کنیم میراث ما از بین نرود یادآور شد: به دنبال ثبت جهانی مسجد و شهر قدیم جیرفت هستیم و نمی شود یک خشت جابجا کرد و اگر ببینند ساخت و ساز انجام شده ثبت جهانی تایید نمی شود.
وی ادامه داد: جیرفت شهر گرانی است و گاهی اجاره بها در برخی نقاط آن به سطح اجاره بهای تهران می رسد بنابراین انتظار داریم زودتر مشکلات زمین را حل کنید.
نماینده جیرفت و عنبرآباد افزود: طرح ساخت مجموعه ۱۸۰ هکتاری جیرفت هم با اینکه با دوران مسئولیت سه وزیر یکی شده است هنوز به نتیجه نرسیده است و بهانه گسل وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم گفت: ۴۸ هزار ثبت نامی مسکن ملی داریم که ۳۷ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.
ابراهیم امیری افزود: ساخت مسکن برای ۲۳ هزار نفر جمعیت در برنامه چهار ساله دولت برای جنوب کرمان بوده است.
وی ادامه داد: ابتدای طرح جوانی جمعیت تحویل زمین مناسب بود که با استقبال خوب مردم به صورت آپارتمانی از جیرفت شروع شد و ادامه آن را به صورت واحدهای ویلایی از کهنوج منوجان و فاریاب انجام دادیم.
وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۶۱۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت در ۱۴ شهر جنوب استان کرمان واگذار شده است.

امیری بیان کرد: در جنوب کرمان ۶ شهرستان زیر ۲۵ هزار نفر و ۲ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر است.

 

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن