Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها می‌خواهند تیم قهرمان را از تخت پایین بیندازند و به همین دلیل کار پرسپولیس برای فصل بعد سخت‌تر خواهد شد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر, اظهار داشت: خدا را شکر که برای سومین بار پیاپی پرسپولیس موفق شد قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هواداران و اعضای باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم و باید بگوییم در این سه سال گذشته هیچ باشگاهی مانند پرسپولیس موفق کار نکرده است. در سال‌های گذشته همه تیم‌ها به صورت کج‌دار و مریز کار کرده بودند و آمادگی لازم را برای قهرمانی نداشتند اما بعد از اینکه پرسپولیس دو بار پیاپی قهرمان شد, خیلی از تیم‌ها خود را آماده کرده بودند تا امسال قهرمانی را از پرسپولیس پس بگیرند.

وی ادامه داد: پرسپولیس امسال سیاست‌های خوبی در جمع آوری امتیازات داشت و البته در هفته‌های آخر نتایج مسابقات رقیبان با یکدیگر به پرسپولیس کمک کرد و موفق شد برای سومین بار پیاپی جشن قهرمانی بگیرد. کار پرسپولیس برای سال آینده مشکل‌تر خواهد شد و تیم‌های مدعی با آمادگی بیشتر راهی فصل مسابقات می‌شوند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی پیش آمده پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: چند سالی هست که درگیر این فضا هستیم. از زمانی که خودم مسئولیت باشگاه پرسپولیس را داشتم تا به امروز این مسائل وجود دارد. این صحبت‌هایی که می‌شود از جانب کسانی است که در فوتبال منافع شخصی‌ دارند وگرنه در همه جای دنیا فوتبال برای نشاط جامعه است و نباید به دید چرک به آن نگاه شود. اگر بخواهد اوضاع اینگونه ادامه پیدا کند باید شاهد تکرار اتفاقات هفته‌های آخر لیگ برتر بیشتر باشیم که باعث لطمه خوردن فوتبال ایران می‌شود.

انصاری‌فرد تصریح کرد: پیش از این جریانی به راه افتاده بود تا از فساد در فوتبال جلوگیری شود اما متاسفانه دیگر ادامه پیدا نکرد. اگر این پرونده به پایان می‌رسید دست خیلی‌ها در فوتبال رو می‌شد.

وی یادآور شد: زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشتم, عده‌ای تماس می‌گرفتند تا نتایج را تغییر دهند, اما ما هیچ وقت زیر بار این مسائل نمی‌رفتیم. متاسفانه این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و در همه رده‌ها نیز شاهد آن هستیم. واقعاً نباید فضای فوتبال ما این طور باشد چراکه همه تلاش می‌کنند و باید هر تیمی که لیاقت و کار فنی بیشتری دارد, نتیجه بگیرد نه اینکه بر اساس ضابطه‌ها و دیدن این و آن بخواهند نتیجه بگیرند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره این که برخی اعتقاد دارند که وزارت ورزش بیشتر از پرسپولیس حمایت می‌کند و آیا اینکه در زمان مدیریت شما نیز چنین مباحثی وجود داشت یا خیر, گفت: خوشبختانه در زمان ما رؤسای سازمان تربیت بدنی کسانی بودند که عرق خاصی به هیچ تیمی نداشتند و به همه تیم‌ها با دید ورزشی نگاه می‌کردند. کسانی که مدیر هستند نباید طرفدارای‌شان را از یک تیم خاص اعلام کنند, چراکه شبهه پیش می‌آید. کسی که وزیر ورزش می‌شود باید به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کند که امیدواریم همین طور هم باشد. نباید اجازه داده شود در مواردی مانند تقسیم بودجه یا اظهارنظرها شبهاتی پیش بیاید و باید دقت لازم شود تا سوء تفاهم رخ ندهد. شاید وزیر در سوابق قبلی‌اش اظهاراتی داشته که الان تبدیل به این بحث داغ شده اما فکر نمی‌کنم که وزیری بخواهد طرفداری‌اش از یک تیم خاص را در وزارت ورزش اعمال کند.

وی در رابطه با اینکه باشگاه پرسپولیس برای ادامه روند موفقیتش در فصل بعد باید چه برنامه‌هایی داشته باشد, عنوان کرد: هر تیمی که قهرمان می‌شود سال بعد کارش مشکل‌تر می‌شود چون همه تیم‌ها می‌خواهند تیم قهرمان را از تخت پایین بیندازند, برای همین کار پرسپولیس برای فصل بعد سخت‌تر خواهد شد. پرسپولیس باید یکی دو بازیکن خوب خارجی جذب کند, چرا که امسال بازیکن خارجی‌اش مثمر ثمر واقع نشد. اگر دو مهره خوب برای فصل آینده جذب شود می‌تواند از سختی‌های پرسپولیس در فصل بعد بکاهد اما اگر قرار باشد پرسپولیس با همین تیم راهی مسابقات شود آسیب‌پذیر‌تر خواهد بود, چرا که بقیه تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند. برانکو توانسته سه فصل پیاپی این تیم را قهرمان ایران کند. این چیز کمی نیست و باید برانکو در پرسپولیس حفظ شود.

واعظ آشتیانی: عده‌ای عاشق رانت استقلال هستند؛ وزارت ورزش «آفت‌زدایی» کند/ سومی استقلال، پاک بود
فنونی‌زاده: امیدوارم پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی «دوگانه» را کسب کند/ اولویت باشگاه حفظ برانکو و بیرانوند باشد
بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به هجمه‌های اخیر

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد