Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:59:10 GMT

راننده خاطی پورشه راهی زندان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۲۶۷

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پسر جوان راننده پورشه روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خدادوست امروز در گفت‌وگوی اظهار داشت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند.

  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی میان افراد قائل نبوده و با هر شخصی در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با بیان این که پرونده راننده خاطی تحویل مراجع قضایی شده، ادامه داد: پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.   به گزارش فارس، بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ظهر امروز در محور نقده - پیرانشهر (سه راهی جلدیان)تصادف کوئیک و پژوپارس گزارش شد.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ویدرادامه گفت:  در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت