Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های تعجب آور نظیر برگزاری جام فوتسال رمضان در ساعات قبل از افطار هم هستیم که بعضاً نوشیدن آب در سالن مسابقات موجب هتک حرمت به ماه مبارک رمضان شده و مسلماً باید این مسابقات مانند سال‌های قبل بعد از افطار انجام می‌شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا،از تلاش مدیران استان به‌ویژه فرماندار، دادستان و نیروی انتظامی درراستای حفظ حریم ماه رمضان تشکر کرد و گفت: هرچند این اقدام دیر صورت گرفت اما حرکت بسیار خوبی بود و جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد افزود: البته در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های تعجب آور و استثنایی نظیر برگزاری جام فوتسال رمضان در ساعات قبل از افطار هم هستیم که طبیعی است جوانی که می‌خواهد در این مسابقه ورزشی شرکت کند با این هوای گرم توان روزه‌داری ندارد و بعضاً نوشیدن آب در سالن مسابقات موجب هتک حرمت به ماه رمضان شده و مسلماً باید این مسابقات مانند سال‌های قبل بعد از افطار انجام می‌شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ورزش استان و متصدیان نهادهای فرهنگی و ورزشی خواستار اقدام عاجل در تغییر زمان این مسابقات شد و اظهار داشت: هرچند برگزاری جام‌های ورزشی فی‌نفسه اقدام خوبی است اما بهتر بود مسئولان ورزش استان در این زمینه جوانان متدین یزدی را همراهی کرده و زمان مسابقات را بعد از افطار در نظر می‌گرفتند تا جوانان بتوانند روزه‌داری خود را داشته باشند و حال نیز باید هرچه زودتر زمان این مسابقات تغییر یابد.

مدرسی تأکید کرد: نباید به اسم برگزاری جشن رمضان حرمت اماکن و فضاهای مقدس شکسته شود و باید برنامه‌های مذهبی و قرآنی، اهل‌بیتی(ع) در این مراکز برگزار شود و اگر برخی برنامه‌ها به اسم رادیوجوان در این اماکن صورت می‌گیرد درشان این اماکن نبوده و حرکت زیبنده‌ای برای ماه رمضان محسوب نمی‌شود.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت