Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@12:29:27 GMT

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۳۲۶

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حکم دکتر شریعتی خطاب به دکتر سیف‌برقی آمده است: همانگونه که مستحضر هستید در بهار هر سال و در دهه سرآمدی آموزش؛ همایش ملی آموزش در سطح ملی، برگزار می‌گردد. لذا با عنایت به برگزاری باشکوه همایش مذکور در چهار سال اخیر در تعدادی از دانشگاه‌های مطرح کشور (تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی و صنعتی شریف)، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش، منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تلاش مستمر و بهره‌گیری از تجارب صاحب‌نظران و استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌های متولی امر آموزش؛ خاصه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز آموزش و پرورش که تفاهم‌نامه مشترکی را برای پاسداشت دهه مزبور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد نمودند، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش پنجم در اردیبهشت ۱۳۹۹ در دانشگاه الزهرا (س) باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شریعتی همایش ملی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079840 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان