Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل راه‌آهن گفت: برای تسهیل تردد مسافران از ایستگاه راه‌آهن تهران به مناطق مختلف پایتخت، تونلی زیرزمینی در دست ساخت است، تا با اتصال آن به ایستگاه مترو میدان راه‌آهن؛ مسافران بتوانند به سهولت با مترو، سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در بازدید از عملیات بازسازی ساختمان شهید کلانتری راه‌آهن و گفت‌و‌گو با مسافران در ایستگاه راه‌‌آهن تهران، مسایل و مشکلات مسافران را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی و هیأت همراه شامل قائم مقام مدیرعامل راه‌‌آهن، معاونان و مدیران کل راه‌آهن‌ در این بازدید در جریان روند عملیات بازسازی ساختمان شهید کلانتری در میدان راه‌آهن قرار گرفتند که در حال حاضر روند بازسازی این ساختمان در ۱۸ هزار مترمربع در دست اقدام است.

‌مدیرعامل راه‌آهن در این بازدید اظهار داشت: ‌برای تسهیل تردد مسافران از ایستگاه تهران به مناطق مختلف پایتخت، تونلی زیرزمینی در دست آماده‌سازی است تا با اتصال آن به ایستگاه مترو میدان راه‌آهن مسافران بتوانند به سهولت با مترو سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

بنابراین گزارش در بازدید مذکور، مسافران، کارکنان ایستگاه تهران و برخی از رانندگان شاغل در مجموعه راه‌آهن مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیرعامل راه‌‌آهن مطرح کردند که دستورات لازم برای پیگیری های بیشتر و رفع مشکلات مطرح شده، توسط وی صادر شد. 

در این بازدید که علاوه بر ساختمان شهید کلانتری و ایستگاه مسافری تهران، سکوهای حمل بار و مسافر نیز مورد ارزیابی قرار گرفت‌.

بنابراین گزارش ساختمان شهید کلانتری راه آهن در سال ۱۳۱۸ ساخته شده و پس از ۷۰ سال بازسازی این ساختمان در دست اقدام قرار گرفته تا پس از اتمام عملیات بازسازی آن، بخشی از ستاد مرکزی راه آهن در این ساختمان مستقر شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر است عملیات بازسازی این ساختمان در ضلع شمال غرب میدان راه‌آهن تهران، در ۸ ماه به پایان برسد و در راستای انجام ماموریت‌های شرکت راه‌آهن از جمله تشکیل شرکت قطار حومه‌ای و سایر واحدهای دیگر مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

پیش‌ از این مدیرعامل راه‌‌آهن در نامه‌ای از قائم مقام راه‌آهن خواسته بود قرارداد اجاره ساختمان‌های استیجاری لغو و از اماکن ملکی راه‌آهن استفاده به عمل آید.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت راه آهن راه آهن تهران سعید رسولی اتصال راه آهن به مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله