Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:35:33 GMT

خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تراکم جمعیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۶۷۶

خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تراکم جمعیت دارد

تهران-ایرنا-معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: خوابگاه های این دانشگاه در شهر تهران به دلیل نیاز برخی ساختمان ها به مقاوم سازی با تراکم جمعیت نیاز دارد .

احمد زنگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درباره میزان ظرفیت خوابگاه های دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: علت تراکم جمعیت در خوابگاه های تهران به نیاز برخی ساختمان ها مانند ملک مشترک دانشگاه با بانک تجارت به مقاوم سازی بازمی گردد، با انجام مقاوم سازی بسیاری از مشکلات سراهای دانشجویی در تهران برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی در شهر کرج استاندارد است، دانشگاه در این خوابگاه ها برای دانشجویان دختر مقطع دکتری اتاق تک نفره در نظر گرفته است.
به گفته زنگانه، ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در هرسال تحصیلی متفاوت است، چرا که تعداد دانشجویان شهرستانی نیازمند خوابگاه و فارغ التحصیلان هر دوره از قبل مشخص نیست و ظرفیت ها تحت تأثیر این عوامل قرار دارد.

**اهمیت بازسازی ساختمان پروین اعتصامی
این معاون دانشجویی در ادامه درباره اهمیت مرمت ساختمان پروین اعتصامی دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: قدمت و معماری این ساختمان به عصر پهلوی اول بازمی گردد، از این رو فرهنگی محسوب می شود.
زنگانه افزود: با توجه به افزایش نرخ مصالح و دستمزد برای مرمت ساختمان پروین اعتصامی و ورود آن به چرخه استفاده دانشگاه به بودجه نیاز دارد.
وی با اشاره به بازدید دانشجویان معماری از ساختمان پروین اعتصامی به منظور یادگیری و آموزش یادآورشد: اهمیت این ساختمان به اندازه ای است که رئیس دانشگاه تخصیص بودجه برای مرمت را از معاون اول رئیس جمهور خواستار شد.

**نرخ غذا تغییر نکرد
معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی همچنین درباره افزایش هزینه غذای سلف دانشگاه اظهار کرد: هرچند که نرخ مواد اولیه تهیه غذای دانشجویان افزایش بسیاری داشته است اما دانشگاه تا کنون هزینه اضافی را به دانشجویان تحمیل نکرده است.
وی افزود: قیمت غذا برای دانشجویان از 950 تا یک هزار و پانصد تومان متغیر است، بیشترین قیمت برای افطاری به دلیل مخلفات آن در نظر گرفته شده است.
دانام**9491**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه خوارزمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم