Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@12:00:39 GMT

سخنان متفاوت آشنا درباره روحانی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۷۸۶

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز انتخابات ریاست جمهوری، درباره روند دولت دوازدهم در دو سال اخیر گفت: دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی همراه با وقایع و اتفاقاتی بوده که کار اداری کشور را بسیار دشوار‌تر از دوره اول کرده است.

آشنا در ادامه افزود: رئیس جمهور در دوره اول موفقیت‌های نسبی خوبی در کنترل تورم و افزایش رشد ملی داشته است، اما ای کاش رئیس‌جمهور تجربیات دوره اول خود را برای بهبود وضع در دور دوم به کار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه با مشکلات ساختاری و تراکم این مشکلات که از قبل پدید آمده بود و همراه شدن این مشکلات با تحریم‌ها، باعث شد آسایش و رفاه مردم و همچنین امید آنها به آینده کمرنگ شود.

مشاور رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تا در این دوره با کمک‌هایی که از بیرون به دولت می‌شود، روحانی بتواند از این مرحله عبور کند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری دولت رئیس جمهور ریاست جمهوری حسام الدین آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!

به گزارش خبرآنلای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پیام ویدئویی شعرگونه‌ای در تلگرام درحالیکه لباس سنتی اوکراینی‌ها روی شلوار خاکی رنگ همیشگی خود را به تن داشت ابراز عقیده کرد که خداوند که «پرچم اوکراین بر دوش دارد، زندگی را بر مرگ پیروز خواهد کرد.»

به نوشته روزنامه تایمز آو ایندیا، وی که از کلیسای جامع «سنت سوفیا» برای مردم سخنرانی می‌کرد، گفت جنگ اوکراین و روسیه ۸۰۲ روز است که ادامه دارد و افزود: «ما به خداوند اعتقاد داریم. خدایی که پرچم اوکراین را بر دوش دارد. پس با چنین متحدی، زندگی قطعا بر مرگ پیروز خواهد شد.»

رئیس جمهور اوکراین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت، خداوند متحد مردم اوکراین است.

در این میان، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه صحبت‌های زلنسکی را مضحک خواند و گفت، رئیس جمهور اوکراین ارتباطش با واقعیت را از دست داده است.

وی افزود، اینها به خاطر سوء مصرف مواد مخدر است!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903346

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر