Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:58:13 GMT

طرح همگام با شهدا در گالیکش برگزار شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۱۰۳

طرح همگام با شهدا در گالیکش برگزار شد + تصاویر

در اقدامی تحسین‌برانگیز برای اولین بار طرح همگام با شهدا در جوار مزار دو شهید گمنام در پارک لاله‌های انقلاب شهر گالیکش در حال اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ طرح همگام با شهدا به همت حوزه مقاومت بسیج عاشورا سپاه گالیکش و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری گالیکش، اداره تبلیغات اسلامی و اداره صمت شهرستان گالیکش در جوار شهدای گمنام شهرستان گالیکش در پارک لاله‌های انقلاب در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات‌رسانی، پخش فیلم و مسابقات فوتبال به‌صورت زنده، استفاده نیم‌بها از شهربازی، برگزاری مسابقات گل‌کوچک، تنیس روی میز، فوتبال دستی، غرفه خوشنویسی، ایستگاه صلواتی و برنامه‌های معنوی و پاسخ به سؤالات شرعی ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این طرح برای خانواده و فرزندانشان است که پس از افطار به بوستان لاله‌های انقلاب شهر گالیکش مراجعه می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عاشورا سپاه گالیکش در این خصوص گفت: هدف از اجرای این برنامه تجدید میثاق و عهد بستن با امام و شهدا و داشتن یک‌شب به‌یادماندنی در جوار مزار شهدای گمنام و ترغیب خانواده‌ها نسبت به حضور در این برنامه‌ها در کنار امنیت مثال‌زدنی بسیج دانست.

سروان پاسدار حمزه طورانی افزود: تاکنون استقبال خوبی توسط شهروندان گالیکش از این طرح به‌عمل‌آمده و این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله‌های انقلاب دایر است.

شایان‌ذکر است پنجشنبه هفته جاری 2 اردیبهشت‌ماه یادواره دو شهید گمنام شهرستان گالیکش هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در این مکان با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود