Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@12:49:14 GMT

عقب نشینی مجری بی بی سی، پس از اظهارات خلاف واقع

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۲۲۷

عقب نشینی مجری بی بی سی، پس از اظهارات خلاف واقع

به گزارش جام، سیاوش اردلان از مجریان و خبرنگاران توانمند شبکه بی بی سی فارسی از مخاطبان خود به دلیل انتشار پستی غیر واقعی و توهین آمیز عذرخواهی کرده و پست مذکور را پاک کرد. ماجرا از این قرار است.

 

صادق زیبا کلام از چهره های اصلاح طلب در ضمن انتشار توئیتی از پوشش خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی انتقاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توئیت صادق زیبا کلام و طرفداری سیاوش اردلان

 

سیاوش اردلان برای همراهی صادق زیبا کلام در طرفداری از رژیم صهیونیستی مدعی می شود: اوایل انقلاب، یکی از دوستانشان به خاطر ثروتمند بودن، انقلابیون خانه او را مصادره می کنند تا شخص دیگری این خانه را تصاحب کرده و از آن استفاده کند.

 

 

ادعای غیرواقعی اردلان مبنی بر مصاده شدن خانه های ثروتمندان در ایران

 

اردلان برای سیاه نمایی، موضوعی غیر واقعی را برای اثبات مدعی خود مطرح می کند که مورد پسند برخی از از دنبال کننده گان خود قرار نمی گیرد. و مخاطبان از انتشار محتوی غیر واقعی اردلان با توجه به رسالت خبرنگاری و ادعای بی طرفی بی بی سی انتقاد می کنند.

 

 

 

اعتراض مخاطبان به سیاوش اردلان به خاطر انتشار مطالب غیر واقعی به اندازه ای بود که او نمی توانست عصبانیت خود را پنهان کند، زیرا مخاطبان از او فقط یک مثال می خواستند و سیاوش در جواب می گفت: اولا چهل سال پیش بود یادم نیست. دوما شما بگو خونه اش محض رضای خدا مصادره شد. چه فرقی داره؟ بالاخره اسراییلی ها هم برای خودشون دلیل دارند

 

 

بلاخره بعد از اعتراض های مختلف مخاطبان سیاوش اردلان مجبور شد  غیر واقعی بودن ادعای خود را باز گو کند

 

 

اعتراف به غیر واقعی بودن مدعی سیاوش اردلان

 

و در نهایت سوالات مخاطبان شرایطی را برای او به وجود می آورد که مجبور به عذر خواهی از انتشار مطالب غیر واقعی می شود. ولی نکته قابل توجه اینجاست که سیاوش اردلان در ضمن عذر خواهی همچنان پایندی خود به اسرائیل را نشان می دهد گویی بی بی سی و کارکنان آن پیوند نانوشته ای با رژیم صهیونیستی دارند که اجازه نمی دهد  به بارزترین جنایات این رژیم حتی اشاره شود.

 

عذرخواهی سیاوش اردلان

 

و نکته مهم تر اینکه گویی آقای سیاوش اردولان قوانین بی بی سی را فراموش کرده اند. قوانینی که در ان تصریح شده است که کارمندان بی بی سی حق اظهار نظر شخصی درباره موضوعات سیاسی را ندارند. زیرا خانم( Fran Unsworth ) مدیر سرویس جهانی بی بی سی ( Director of the BBC World Service ) در ماه های گذشته دستور صریح داده اند که کارمندان  خبری بی بی سی مجاز به اظهار نظر های شخصی در شبکه های مجازی نیستند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بی بی سی فارسی صادق زیبا کلام اسرائیل بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زیست شبانه در استان قم

سرهنگ منوچهر نصیری،جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تشکر از همکاری خوب کسبه و مردم در اجرای طرح زیست شبانه در سال گذشته اظهار کرد: این طرح در سطح استان و با همکاری سایر رده‌های مجری پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به آسیب‌های ناشی از ترددات ساعات پایانی شب در سطح معابر و خیابان‌های اصلی قم، پلیس به منظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر تخلفات واحد‌های صنفی که از ساعت ۲۴ به بعد فعالیت داشته، همچنین برخورد با اقداماتی که موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌گردد با حضور رده‌های مجری این طرح را اجرا خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • اجرای طرح زیست شبانه در استان قم