Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:13:40 GMT

مجیدی: خاطرات زیادی از العین دارم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۶۲۴

مجیدی: خاطرات زیادی از العین دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با العین حاضر شد و گفت: می توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تقابل با العین خاطرنشان کرد: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

مجیدی گفت: برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن برعهده بازیکنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت

حمید شاه‌آبادی معاون صدای سابق رادیو درباره ویژگی استاد اسکویی گفت: رسانه یک ویژگی خاصی در الگو پروری دارد و کسی که در رسانه کار می‌کند اگر توجه داشته باشد که ده‌ها، صد‌ها، هزاران نفر روش او را می‌بینند، رفتار و منش او را می‌بینند و در موقعیت‌های مختلف کنش‌های او را می‌بینند در برد و باخت یک ورزش از او انعکاس و واکنش می‌بینند احساس می‌کند که او امروز فقط خودش نیست بلکه آنچه که عمل می‌کند نقش الگو سازی دارد.

وی ادامه داد: استاد اسکویی در کنار تجارب، شخصیت دوست داشتنی، توانایی و مهارت ویژه خودش به این نکته توجه داشت که وجودش برای یک جمع بزرگی مثل خانواده رادیو در این مجموعه اثر گذار باشد.

معاون سابق عنوان کرد: استاد این موضوع را به جمع دوستان خود آموخت و امروز نسلی که در رادیو هستند و کسانی که او را درک کردند و این رفتار و اخلاق را دریافته‌اند و امیدوارم ادامه دار باشند.

شاه آبادی درباره خاطرات مرحوم اسکویی بیان کرد: خاطرات زیبا و دوست داشتنی از استاد دارم به خصوص اولین برخورد‌ها که با آقای اسکویی برای حل مشکل رادیو ورزش دارم و نشست‌هایی که برای اعزام‌ها و موضوعات مختلف داشتیم همه آنها خاطرات ماندگاری در ذهن من ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد