Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:28:59 GMT

سامپدوریا برابر کیه وو قعر نشین متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۸۵۱

سامپدوریا برابر کیه وو قعر نشین متوقف شد

تهران- ایرنا- تیم های کیه وو و سامپدوریا در ادامه رقابت های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا امروز(یکشنبه) با یکدیگر دیدار و به تساوی بدون گل بسنده کردند.

بازیکنان سامپدوریا که در ورزشگاه «مارک آنتونیو بنتگودی» میهمان کیه وو قعر نشین و سقوط کرده به دسته پایین تر بودند، در این دیدار از پس حریف خود برنیامده و با تساوی بدون گل این دیدار را به پایان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تساوی در حالی برای تیم سامپدوریا بدست آمد که تیم کیه وو از دقیقه 40 و در پی اخراج «فدریکو بارابا» مدافع خود، با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه داد.
سامپدوریا با کسب این تساوی 40 امتیازی شد اما همچنان در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند. این در حالی است که کیه وو که با رقابت های سری آ خداحافظی کرده و به دسته پایین تر سقوط کرده است نیز با کسب این تساوی 16 امتیازی شد.
درادامه این رقابت ها از دقایقی دیگر پارما با فیورنتینا و یوونتوس که پیش از این قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرده است، با آتالانتا دیدار خواهد کرد.
اما در حساس ترین دیدار هفته سی و هفتم تیم های دوم و سوم جدول رده بندی سری آ، ناپولی و اینترمیلان با یکدیگر دیدار می کنند.
ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سري آ ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است