Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:47:19 GMT

مرکز ترک اعتیاد زنان استان مرکزی ‌راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۹۳۵

مرکز ترک اعتیاد زنان استان مرکزی ‌راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: درحال حاضر با کمبود مراکز درمان اقامتی به‌طور کلی رو به رو نیستیم، مرکز ترک اعتیاد زنان نیز درحال راه‌اندازی است و در نیمه نخست امسال راه‌اندازی می‌شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

زهرا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فعالیت مراکز ترک اعتیاد در استان مرکزی اظهار داشت: درحال حاضر با کمبود مراکز درمان اقامتی به‌طور کلی رو به رو نیستیم، مرکز ترک اعتیاد زنان نیز درحال راه‌اندازی است و در نیمه نخست امسال راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات عمده کمپ‌های ترک اعتیاد عموما عدم همکاری، کمبود پزشک، هزینه‌های بالای دریافت مبالغ توسط پزشک و هزینه‌های بالای آتش‌نشانی و نظام مهندسی است، به‌دلیل مشکلات مالی اقشار مردم تعرفه کامل را به مراکز نمی‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه علوم‌ پزشکی در زمینه مساعدت پزشک باید با ما همکاری بیشتری داشته باشد، همچنین شورای هماهنگی و دادگستری تا به حال همکاری لازم را با بهزیستی استان مرکزی داشته‌اند.

امینی بیان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه مناسب‌سازی در معابر شهری و سطوح پیاده‌روها انجام شده اما در زمینه مناسب‌سازی آبخوری‌ها، سطوح شیب‌دار و سرویس بهداشتی معلولان  مناسب‌سازی انجام نگرفته و این موضوع همواره در استان مرکزی  مورد گلایه  افراد دارای معلولیت است.

فرماندار ری: بهزیستی در اعطای مجوز به مراکز ترک اعتیاد ضابطه‌مند عمل کندتهران| مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در ملارد پلمب می‌شودحمل و نقل عمومی در اراک برای استفاده معلولان مناسب‌سازی شود

قسمت ورودی پارک‌ها در اراک استاندارد برای افراد دارای ویلچر نیست

وی ادامه داد: در قسمت ورودی پارک‌ها محل استاندارد عبور افراد دارای ویلچر درنظر گرفته نشده و همچنین تابلوی توقف ممنوع نیز در قسمت ورودی اکثر پارک‌ها در محل گذرگاه ویژه عبور معلولان نصب نمی‌شود که این مهم خود سبب عدم دسترسی معلولان و جانبازان به استفاده از پارک‌ها می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: سطوح شیب‌دار اکثر پارک‌ها غیراستاندارد است، حداقل عرض سطوح شیب‌دار 120 سانتی‌متر بوده که باید شیب‌ آنها کمتر از 8 درصد باشد.

امینی بیان کرد: کارشناس دبیرخانه مناسب‌سازی استان مرکزی در بهزیستی  آمادگی خود را برای ارائه  هرگونه مشاوره  و راهنمایی در زمینه طراحی و اجرای استانداردهای مناسب‌سازی در این زمینه را اعلام می‌کند، همچنین لازم به ذکر است که استفاده از ظرفیت خود افراد دارای معلولیت  در این زمینه می‌تواند در اجرای صحیح این مهم گره‌گشا باشد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم