Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:25:53 GMT

رای میلیاردی CAS علیه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۳۹۲

رای میلیاردی CAS علیه استقلال

رای نهایی دادگاه عالی ورزش در پرونده پروپئیچ صادر شد و این بازیکن کروات مبلغی گزاف بابت دستمزد عقب افتاده دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حکم دادگاه عالی ورزش که قبلاً صادر شده بود حالا در وب سایت دادگاه عالی ورزش بارگذاری شده است.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم با پروپئیچ قراردادی به مبلغ ۳۱۰ هزار دلار برای یک فصل امضا کرده بود و این بازیکن در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت که این مساله باعث شکایت او به فیفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این شکایت غیر حقوق باقی مانده (۱۱۰ هزار دلار) پروپئیچ ۲۵۵ هزار دلار هم غرامت دریافت می‌کند.


بنابراین در مجموع استقلال باید ۳۶۴ هزار دلار به بازیکنی بدهد که در فصل بعد و بعد از جدایی از استقلال قراردادی به مبلغ ۵۰ هزار یورو با یک باشگاه آلبانیایی امضا کرده است.

بیشتر بخوانید:

اولین بازیکن مدنظر استقلال از لیگ یک؟  

رای اولیه پرونده پروپیچ در فوریه ۲۰۱۷ صادر شده و دادگاه عالی ورزش در تجدید نظر آن را تایید کرده است. این قرارداد در دوران بهرام افشارزاده امضا شده و به این سرانجام رسیده است در حالی که بنابر ادعای افراد مطلع پرو با ۳۰ هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بوده است.

قبلاً این اتفاق با جزییات کاملاً مشابه در باشگاه استقلال در دوره مدیریت علی فتح الله زاده و در پرونده گوران لاوره تکرار شده است. مواردی از این دست در باشگاه پرسپولیس رخ داده است که مهمترین آن پرونده معروف مانوئل ژوزه است که با غرامت چند میلیاردی به اتمام رسید.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال پروپیچ دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 هاشم بیک زاده، بازیکن پیشین تیم استقلال وقتی دستمزدش در سال 1391 را گفت و آن را به دلار تبدیل کرد، این دستمزد میلیون دلاری شد؛ موضوعی که به واسطه شدت کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار برای مجری کم سن و سال صداوسیما قابل باور نبود. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت