Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: در برخی از سایت‌ها، کردستان به‌عنوان گران‌ترین استان کشور معرفی می‌شود در حالیکه نرخ تورم، کالا و اقلام اساسی در کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهرام نصرالهی‌زاده ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت رئیس‌جمهور به سازمان برنامه بودجه «مسائل راهبردی، رصد توسعه و برنامه‌ریزی برای توسعه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه در کشور فقط مربوط به مسائل فیزیکی و کاربردی نیست، افزود: هدف از توسعه فراهم‌کردن شرایط زیست‌محیطی مناسب برای خدمت به انسان‌هاست تا جامعه را به مراحل بالاتر اجتماعی، فرهنگی و معنوی خاصی برساند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با بیان اینکه توسعه بدون ارتباط و مشارکت خود مردم و نیازسنجی مردم به مقصود نمی‌رسد، تصریح کرد: کمتر کسی از برنامه‌ها و روند توسعه ابراز رضایت می‌کند چراکه غفلت از برخی حوزه‌ها و توجه به مسائل دیگر، نارضایتی در جامعه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه نیازمند تعامل صحیح بین دستگاه اجرای با افکار عمومی مردم هستیم، یادآور شد: روابط‌عمومی و رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان سازمان‌ها هستند و باید مطالبات مردم و اقدامات انجام شده به جامعه منعکس شود.

عامل اصلی عقب‌ماندگی‌های کردستان خود ما هستیمرسانه‌های انقلابی سنگ زیرین آسیاب نظام هستنداردبیل| ارتقای آگاهی‌ و سطح دانش حقوقی مردم از وظایف اصلی رسانه‌ها است

نصرالهی‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز نگرانی از انتقاد برخی رسانه‌ها گفت: عده‌ای سعی می‌کنند چهره‌ای نفرین‌شده از استان نشان دهند، در حالیکه شرایط اقتصادی کل کشور نامناسب است و تنها مختص به کردستان نیست.

وی با درخواست اینکه رسانه‌ها به توسعه و پیشرفت استان کردستان کمک کنند، اظهار کرد‌: توصیه می‌کنیم این افراد ذهنیت انسان‌ها را به دور از واقعیت تغییر ندهند!؛ نباید اقدامات و کارهای مثبت استان را نادیده گرفت و فضای ناامیده‌کننده در جامعه ایجاد کنیم چراکه این کارها به‌معنای خدمت صادقانه به مردم نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: در برخی از سایت‌ها، کردستان به‌عنوان گران‌ترین استان کشور معرفی می‌شود در حالیکه نرخ تورم، کالا و اقلام اساسی در کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر است!

نصرالهی‌زاده در پایان سخنان خود به انتخاب سنندج به‌عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو اشاره کرد و افزود: اگر این اتفاق بیافتد یک برند محسوب می‌شود اما متاسفانه برخی رسانه‌ها «مقاله نوشته بودند مردم از گرسنگی می‌میرند اما شورای برنامه‌ریزی در مورد رقص و شادی جلسه تشکیل داده» سؤال اینجاست آیا ربط‌دادن و سطحی کردن این موارد خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟