Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید روح‌الله پورمحمدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در حاشیه مناظره دانشجویی در یاسوج، گفت: در مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، 6 تیم منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی، دولتی یاسوج، سما، دانشگاه فنی و حرفه ای و فرهنگیان به نام‌های «عدالت»، «وحدت»،«نگین شیراز»،«آگاهی»،«خرداد» و «همت» به رقابت پرداختند
وی افزود: رقابت اول این مسابقات جذاب مناظره دانشجویی با گزاره «وجود گشت ارشاد موجب امنیت اخلاقی می‌شود» برگزار شد که تیم« نگین شیراز» به عنوان تیم مخالف برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در مسابقه دوم با گزاره «حجاب اجباری متضمن سلامت اخلاقی جامعه است» تیم «وحدت» در جایگاه مخالف برگزیده شد.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: مسابقه سوم با عنوان گزاره «ازدواج موقت می‌تواند جلوی انحرافات جنسی را بگیرد» با برتری تیم « آگاهی» پایان یافت .
وی تصریح کرد: مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات طی هفته آینده در سالن یکی از دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و حضور در این مسابقات بعنوان تماشاگر می‌توانند با شماره 09175172001 تماس حاصل نمایند.
رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شعار مناظره «فرصتی برای یادگیری» است که امسال با هدف ترویج فرهنگ مناظره سالم در بین دانشجویان با شور و شوق خاصی برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی ازدواج موقت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند