Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:53:23 GMT

رحمانی: نگرانی از تامین کالا‌های اساسی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۸۱۳

رحمانی: نگرانی از تامین کالا‌های اساسی نداریم

نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست عصر این کمیسیون گفت: نشست امروز باموضوع فرصت‌ها و تهدیدات رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رحمانی وزیر صنعت رئیس اتاق بازرگانی وزارت صنایع و معادن وزارت امور خارجه و مسئولانی از بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

وی افزود: در این نشست آخرین وضعیت تولید و تجارت و تامین نیازمندی‌های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی تصریح کرد: وزیر صنعت در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم تاکید کرد که نگرانی از تامین کالا‌های اساسی نداریم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد: رحمانی همچنین با اشاره به اهمیت اتکا به توانمندی‌های داخلی در بخش صنعت، اهمیت توسعه صادرات غیر نفتی را خاطرنشان کرد و در این راستا بر اهمیت و اولویت کشور‌های همسایه تاکید کرد، وزیر صنعت ضرورت توجه به جنگ روانی برای فشار بر مردم راهنورد تاکید قرار داد

نجفی اضافه کرد: در ادامه جلسه سایر مهمان و برخی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند تقویت و توسعه زیرساخت‌های صادرات حمل و نقل کالا، رفع موانع موجود، استفاده از موثر از ظرفیت‌های استان‌های همجوار با کشور‌های همسایه، اهمیّت تقویت و تجهیز نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه، ضرورت افزایش هماهنگی و تشکیلاتی میان دستگاه‌های ذیربط، تمهید اسناد حقوقی لازم برای تقویت توسعه صادرات از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رضا رحمانی مجلس شورای اسلامی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان